بیست‌ودومین مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه برگزار می‌شود + صوت
کد خبر: 4181253
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
سردار محبی:

بیست‌ودومین مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه برگزار می‌شود + صوت

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن بانوان شاغل سپاه خبر داد.

سردار محبیسردار سرتیپ‌دوم پاسدار حسین محبی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر گفت: بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان شاغل در سپاه از 23 تا 25 آبان‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 160 بانوی برگزیده مرحله نیمه‌نهایی حضور دارند، گفت: ما هر ساله فرایند مسابقات را با اجرای مرحله مقدماتی، از پایین‌ترین رده‌های سپاه در دو بخش آقایان و بانوان، آغاز کرده و پس از گذارندن مرحله نیمه‌نهایی، آخرین مرحله نیز با حضور برترین‌های هر رشته برپا می‌شود و در نهایت رتبه‌های برتر به مسابقات قرآن نیروهای مسلح راه می‌یابند.

وی افزود: این رویداد در 10 رشته شامل رشته حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء و حفظ 3 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و همچنین رشته مفاهیم و نکات تفسیری(برای سطح یک، تحصیلات زیر دیپلم و دیپلم و سطح دو از فوق دیپلم تا مقاطع بالاتر تحصیلی) برگزار می‌شود.

کد

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: 14 داور خانم از تهران و مشهد این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند. برگزیدگان این مرحله از بیست‌و‌دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان شاغل در سپاه به مسابقات دوسالانه سراسری قرآن نیروهای مسلح راه خواهند یافت؛ کمااینکه در سال جاری در مسابقات بانوان شاغل در نیروهای مسلح که به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، مقام نخست را کسب کردیم.

محبی در پایان با اشاره به اینکه در سپاه، بانوان شاغل، کارمند یا بسیجی ویژه هستند، گفت: همه متسابقان در این رویداد کارمند هستند که در طی سه روز در مجتمع فرهنگی و آموزشی «امامت» متعلق به نماینده ولی فقیه در سپاه با یکدیگر رقابت خواهند کرد و 25 آبان نیز اسامی نفرات برگزیده اعلام و از آنها طی مراسمی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha