رقابت برترین‌های قرآنی رده‌های مختلف سپاه در فارس
کد خبر: 3831473
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

رقابت برترین‌های قرآنی رده‌های مختلف سپاه در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ ــ مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فارس در دو بخش بانوان و آقایان در شیراز برگزار شد.

مسابقات قرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس در دو بخش بانوان و آقایان امروز، 9 مردادماه در شیراز برگزار شد.

جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: برترین‌های قرآنی رده‌های مختلف سپاه فجر فارس در دو بخش بانوان و آقایان امروز به رقابت پرداختند.

وی افزود: سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن سپاه در بخش آقایان با حضور 110 شركت‌كننده و هجدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان با حضور 70 نفر در شیراز برگزار شد.

یارمحمدی با اشاره به رشته‌های این مسابقات اظهار كرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم در هر دو بخش برگزار شد.

وی ادامه داد: ویژگی كه مسابقات امسال مرحله استانی دارد این است كه صوت و تصویر برگزیدگان اول تا سوم هر رشته و هر بخش كه امتیاز بیشتر از 70 درصد را كسب كرده باشند، به دفتر تهران ارسال خواهد شد و در آنجا بعد از داوری مجدد، برگزیدگان به مرحله كشوری راه پیدا خواهند كرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس بیان كرد: مسابقات این مرحله مقدماتی و منطقه‌ای ندارد و در دو مرحله استانی و كشوری برگزار می‌شود كه به احتمال زیاد مرحله كشوری بهمن‌ماه امسال برگزار شود.

وی همچنین از حضور 5 داور در این مرحله از مسابقات خبر داد و گفت: در بخش آقایان جلالی، یقطین، عزیزی و بهرامی‌شاد و در بخش بانوان وحیده گنبدی به عنوان داور حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha