قرآن‌دوستان جهان پیام‌رسان «ان ینصرکم اللَّه فلا غالب لکم» باشند + صوت
کد خبر: 4178237
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
فاطمه شیرازی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی:

قرآن‌دوستان جهان پیام‌رسان «ان ینصرکم اللَّه فلا غالب لکم» باشند + صوت

حافظ کل قرآن کریم با بیان اینکه قطعاً وعده الهی برای مردم مظلوم و مقتدر فلسطین محقق خواهد شد که «ان ینصرکم اللَّه فلا غالب لکم» اظهار کرد: ما قرآنیان در کنار تمام آزادی‌خواهان جهان خشم و انزجار خود را علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست فریاد می‌زنیم و در کنار مردم فلسطین هستیم و با آنها ابراز همدردی می‌کنیم. 

فاطمه شیرازی،‌ حافظ کل قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اهمیت عملیات طوفان‌الاقصی علیه صهیونیست‌ها از منظر قرآن و اقدامات ددمنشانه این رژیم علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه گفت: امروز همه ما قرآنیان و مردم ایران فریاد خشم و انزجار خود را علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست فریاد می‌زنیم و در کنار مردم فلسطین هستیم و با آنها ابراز همدردی می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه برای ما ددمنشی و سفاکیت اسرائیل چیز غریب و عجیبی نیست، گفت: خداوند متعال در آیات قرآن کریم می‌فرماید: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا، هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت» به این معنی که خداوند متعال این قوم را در کنار افراد مشرک قرار داده است، البته نه همه یهودیان، بلکه افراد سفاک و رژیم کودک‌کش صهیونیست.

این حافظ کل قرآن با اشاره به اینکه قطعاً وعده الهی برای مردم مظلوم و مقتدر فلسطین محقق خواهد شد که «ان ینصرکم اللَّه فلا غالب لکم» اظهار کرد: اگر خداوند ما را حمایت و یاری کند به هیچ وجه این دشمنان خون‌خوار و جنایت‌کار بر ما غالب نخواهند شد. 

شیرازی اضافه کرد: شغل بنده پرستار است و عضو کادر درمان هستم. طبق هیچکدام از قوانین حقوق بشر و ژنو در هیچ جنگی و هیچ کشوری این افراد حق ندارند به فضاهای درمانی و بیمارستانی تعدی کنند و مکان‌هایی که برای اهداف بشردوستانه قرار دارد مورد حمله موشکی قرار دهند. جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، به صورت ویژه علیه کودکان و زنان مظلوم است و هر انسان آزاده‌ای از این جنایات خشمگین و اندوهگین می‌شود.

این فعال قرآنی تصریح کرد: اینها حتی یهود هم نیستند، چراکه اگر یهود بودند به وحدانیت خدا اعتقاد داشتند. صهیونیست‌های اسرائیلی هیچ اعتقادی به خدا ندارند و در نهایت جنایت، این ظلم‌ها را انجام می‌دهند. امیدواریم با رسیدن منجی عالم بشریت و با ظهور حضرت مهدی(عج) نسل این قوم از بین برود.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha