ظرفیت فرزندان نیروهای مسلح برای کادرسازی آینده انقلاب استفاده شود
کد خبر: 4175321
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

ظرفیت فرزندان نیروهای مسلح برای کادرسازی آینده انقلاب استفاده شود

امام جمعه یزد بر لزوم استفاده از ظرفیت فرزندان نیروهای مسلح برای کادرسازی آینده انقلاب تأکید کرد و گفت: با یک برنامه‌ریزی اصولی و مناسب می‌توان از ظرفیت خیل عظیمی از جوانان بهره گرفت تا اعتقادات انقلابی پدران خود را حفظ کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا به نقل از دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، 22 مهرماه در دیدار امیر ابراهیم گلفام، معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تلاش همه ما باید تحقق مطالبات مقام معظم رهبری باشد، گفت: گاهی در نیروهای مسلح و بسیج به برخی افراد بی‌توجهی می‌شود یا آموزشی برای خانواده‌ها و فرزندان آنها نیست تا آنها نیز در مسیر قرار گیرند.

وی عنوان کرد: نیروی مسلح باید تشکیلاتی داشته باشد که به امور تربیتی و اخلاقی و انگیزه‌بخشی و روحیه دادن به خانواده‌ها و فرزندان این نیروها بپردازد، زیرا این قشر، زمینه لازم را دارند و اگر این اتفاق بیفتد، چند لشکر جوان آماده خدمت به انقلاب و مردم می‌شوند. با یک برنامه‌ریزی اصولی و مناسب می‌توان از ظرفیت خیل عظیمی از جوانان بهره گرفت تا اعتقادات انقلابی پدران خود را حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) نیز در روایات و یادداشت‌های خود به رسیدگی به نیروهای نظامی و قضایی تأکید دارند که بی‌شک حکمتی در این توصیه‌ها نهفته است گفت: برای آینده انقلاب به جوانان بسیاری نیاز است که این جوانان اکنون در کشور ما وجود دارند اما آنگونه که باید به آنها آموزش داده نشده است.

ناصری تأکید کرد: جوانان ما باید زمینه ظهور را فراهم کنند و همه ما مسئول آموزش، تربیت و زمینه‌سازی برای این مهم هستیم. در جامعه صنعتی و علمی ما جای خالی تدین، تفکر و تعقل خالی است و این در حالی است که نیروهای انقلابی باید نیروهای متفکر و متدین باشند تا بتوانند در مواقع حساس تصمیم‌گیری کنند.

وی بر لزوم تقویت این روحیه در میان جوانان به ویژه در جامعه علمی و صنعتی تأکید کرد و گفت: می‌توان این سه آرمان را در بین جوانان در نیروهای مسلح پیاده کرد.

امیر ابراهیم گلفام، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار اظهار کرد: افراد ممتازی از نیروهای مسلح در این ستاد کل نیروهای مسلح جمع شده‌اند تا امور را پیش ببرند.

وی با اشاره به نظارت‌هایی که از نیروهای مسلح در استان‌ها انجام می‌شود، گفت: در استان یزد طی این روزها نظارت بر فعالیت‌های بسیج انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha