پیروزی سیاسی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس بود
کد خبر: 4170468
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

پیروزی سیاسی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس بود

امام جمعه زارچ، اخلاص و خدامحوری رزمندگان دفاع مقدس را از عوامل ماندگاری این دوران برشمرد و گفت: پیروزی سیاسی از آثاری است که دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد و نصیب ملت ایران شد. 

سیدمحمود طباطبایی، امام‌ جمعه زارچبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمود طباطبایی، امام‌ جمعه زارچ، امروز، 31 شهریورماه در خطبه‌های این هفته، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان دردوران دفاع نابرابر با دشمنان است گفت: اخلاص و خدامحوری رزمندگان دفاع مقدس یکی از عوامل ماندگاری این دوران است.

طباطبایی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: یکی از آثاری که دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد، پیروزی سیاسی بود که نصیب ملت ایران شد. 

وی با اشاره به عوامل این دستاورد اضافه کرد: بی‌اعتمادی به بیگانگان، نقش‌آفرینی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در پیشبرد اهداف انقلاب و بحث مهمی که مقام معظم رهبری در کلام خود بارها بیان کردند که ایران باید قوی باشد در عرصه‌های مختلف ازجمله عواملی بود که این دستاورد بزرگ دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد.

امام‌ جمعه زارچ در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برای اولیای عرصه تعلیم و تربیت آرزوی توفیق کرد و گفت: همه ما باید کمک کنیم تا دانش آموزان نیازمند دارای امکانات آموزشی و لوازم تحصیلی باشند و مهم‌ترین مسئله این است که دانش آموزان هویت ملی و دینی شوند.

طباطبایی با بیان اینکه 6 هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: باید برای به‌ روز شدن مدارس شهرستان، اقداماتی صورت گیرد و این جز با کمک خیران محقق نخواهد شد.

هشتم ماه ربیع سالروز شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) از دیگر موضوعاتی بود که حجت‌الاسلام طباطبایی امام‌ جمعه زارچ در خطبه‌های نماز جمعه به آن اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha