43 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4169726
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰

43 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای 43 عنوان برنامه با بیش از دو هزار برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، دوشنبه‌شب، 27 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: دوران دفاع مقدس تجلی پای‌مردی مردان و زنان کشور و ایثارگری و فداکاری آنان است و یکی از مهم‌ترین درس‌ها از این دوران، این است که توان و امکان ایستادگی در مقابل دشمن با دستان خالی رقم خورد و ثابت کرد اگر بتوانیم وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم قطعاً در این مسیر پیروزی با ما خواهد بود.

وی از اجرای 43 عنوان برنامه با بیش از دو هزار برنامه مختلف در سطح استان به این مناسبت خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اجتماع اقشار مختلف در ارتباط تصویری و استماع بیانات رهبر انقلاب در قالب همایش سراسری جهاد و مقاومت آغاز می‌شود.

زارع‌کمالی، عطرافشانی قبور شهدا، رژه نیروهای مسلح، نشست با صنعتگران و تولیدکنندگان و بخش‌های دانش بنیان و همچنین نشست با مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های فنی، برگزاری نمایش «رسم شیدایی 3» در دهکده مقاومت، اعزام پدران و مادران شهدای استان به مشهد مقدس،  برگزاری سرودهای پاتوقی در هشت نقطه شهر یزد و شهرستان‌های استان، اجرای برنامه‌ «‎آبروی محله و افتخار کوچه‌های ما» و همایش جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اعلام کرد. 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌ها در طول این هفته برشمرد و بیان کرد: در این ایام با دو هزار و 400 خانواده شهید در قالب برنامه «رزمایش رهروان شهدا» دیدار می‌شود. 

منصور زارع، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد نیز در این نشست از برگزاری همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز خبر داد و گفت: در قالب این برنامه از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در استان تجلیل به عمل می‌آید.

زارع از رونمایی 15 عنوان کتاب و 20 کتاب صوتی و همچنین رونمایی بخش‌هایی از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام
captcha