تأکید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر دفاع از قدس و مسجدالاقصی
کد خبر: 4156304
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

تأکید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر دفاع از قدس و مسجدالاقصی

احمد المدلل، از رهبران جهاد اسلامی ضمن اشاره به طرح‌های صهیونیست‌ها برای هجوم گسترده به مسجدالاقصی، بر تداوم دفاع مقاومت از قدس و مسجدالاقصی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، در پی اعلام گروه‌های صهیونیست موسوم به «معبد» برای انجام راه‌پیمایی پرچم در 27 ماه جولای، احمد المدلل از رهبران جهاد اسلامی فلسطین این اقدام را مقدمه‌ای برای یورش گسترده به مسجدالاقصی در اعیاد یهودی توصیف کرد.

المدلل خاطرنشان کرد: کابینه افراطی صهیونیستی با ارائه انواع حمایت و حفاظت برای اجرای برنامه‌های شهرک‌نشینان صهیونیست خود علیه مسجدالاقصی به دنبال تخریب این مسجد و مشروعیت بخشی کامل به طرح‌های این شهرک‌نشینان درباره مقدسات اسلامی است؛ و

وی این اقدامات را مقدمه برای تخریب مسجدالاقصی و زمینه‌سازی برای ساخت معبد سوم دانست که همراه با سیاست‌های تبعید، تعقیب و تبعیض گسترده علیه ساکنان قدس اشغالی پیگیری می‌شود.

با این حال این عضو کادر رهبری جهاد اسلامی تصریح کرد: مقاومت اجازه نخواهد داد که مسجدالاقصی مورد تجاوز قرار گیرد و به طعمه‌ای سهل در چنگال صهیونیست‌ها تبدیل شود.

المدلل تأکید کرد: مبارزه ما با اشغالگران صهیونیستی هرگز متوقف نمی‌شود، بلکه نبرد ما به خاطر آزادسازی مسجدالاقصی و قدس شریف تداوم خواهد داشت.

 وی همچنین از دیگر کشورهای مسلمان و جامعه جهانی خواست تا علیه تجاوزها نسبت به مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی در قدس شریف و فلسطین اشغالی اقدام کرده و به مسئولیت خود عمل کنند.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

امروز چهارشنبه، نظامیان اشغالگر کارزار گسترده‌ای از تهاجم، یورش و دستگیری را در سراسر کرانه باختری آغاز کردند. این تهاجم که با درگیری نیز همراه بود، شامل بخش‌هایی در بیت لحم، اردوگاه آوارگان در الدهیشه، محلاتی در الخلیل، اردوگاه العروب، شهرک نعلین در رام الله و بخشهای در قدس، طولکرم و شرق قلقلیه را شامل می‌شد. با وجود واکنش‌های گسترده علیه تجاوز صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری، رژیم صهیونیستی تأکید کرده است که این حملات را تا زمان تحقق اهداف مورد نظر خود برای برقراری امنیت کامل ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha