آغاز ثبت نام سی‌امین دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیج در مازندران
کد خبر: 4147428
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۳

آغاز ثبت نام سی‌امین دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیج در مازندران

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا مازندران از آغاز ثبت‌نام سی‌امین دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیج در مازندران خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین جاسم آقایی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین جاسم آقایی، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا مازندران، با اشاره به برگزاری سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در مازندران، گفت: مسابقات قرآن به  جهت انس بیشتر آحاد مردم با قرآن برگزار می‌‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار خواهد شد و ثبت‌نام آن از ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۲۰ تیر ادامه دارد.

آقایی تصریح کرد: بخشی از مسابقات بین مساجد، بخشی دیگر شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا با بیان اینکه نفرات برتر در رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های متنوع صحیح‌خوانی ۷ سوره آخر قرآن تا حفظ کل قرآن، مفاهیم، نهج‌البلاغه خوانی و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند جهت ثبت‌نام، به نزدیک‌ترین مسجد محل زندگی خود مراجه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهند و یا به آدرس سایت https://quranbsj.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha