تفاهم نامه همکاری استانداری فارس و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور منعقد شد
کد خبر: 4147413
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

تفاهم نامه همکاری استانداری فارس و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور منعقد شد

در جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان که با حضور رئیس انجمن آثار و مفاخر کشور برگزار شد، تفاهم نامه تحقق اهداف توسعه فرهنگی فارس به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری استانداری فارس و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور منعقد شدبه گزارش ایکنا از فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز، 22 خرداد در پایان جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان که با حضور محمود شالویی رئیس انجمن کشوری مفاخر و فرهنگی در دفتر استاندار فارس برگزار شد، گفت: انجمن آثار و مفاخر فارس مدتی است که کار خود را آغاز کرده و جلسات مختلف و متنوعی را به منظور هدف گذاری و اجرای صحیح برنامه‌های ویژه مفاخر فرهنگی استان تشکیل داده است.

استاندار فارس بر ضرورت معرفی مفاخر فرهنگی استان به ویژه برای جوانان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: به منظور تحقق اهداف توسعه فرهنگی استان در زمینه معرفی و بزرگداشت عالمان و متفکران فارس و همچنین برقراری و گسترش همکاری و هم افزایی، تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور با استانداری فارس منعقد شد که در ۱۴ محور با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

ایمانیه در ادامه اظهار داشت: تسریع در روند اجرای گذر عرفان در شیراز، برگزاری بزرگداشت ملاصدرا، مرمت و توسعه مدرسه خان، معرفی مفاخر آرمیده در دارالسلام شیراز، طراحی و نصب سردیس مفاخر از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار انجمن فرهنگ و مفاخر استان قرار دارد.

بنا بر این گزارش، در این نشست با اهدای احکام اعضای حقیقی و حقوقی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی دفتر این انجمن رسماً در فارس آغاز به کار کرد.

انتهای پیام
captcha