راه اندازی ستاد افزایش مشارکت انتخابات در استان فارس
کد خبر: 4146466
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

راه اندازی ستاد افزایش مشارکت انتخابات در استان فارس

استاندار فارس از راه اندازی ستاد افزایش مشارکت انتخابات در استان فارس خبر داد و گفت: به تدریج راه اندازی این ستاد مورد الگوبرداری سایر استان‌ها قرار گرفته است تا بتوانیم به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات جامه عمل بپوشانیم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 18 خرداد در مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس، گفت: نظارت شورای نگهبان بر قوانین مصوب مجلس کارگشا بوده و اگر نهادی همچون شورای نگهبان در صدر مشروطه وجود داشت شاید سرانجام شیخ فضل الله نوری که از طرفداران مشروطه بود، به اعدام ختم نمی‌شد.
ایمانیه ادامه داد: بسیاری از نهاد‌ها نظیر شورای نگهبان، سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، حساب ۱۰۰ امام و دیگر بنیاد‌ها تدابیر و یادگار‌های ارشمند معمار انقلاب اسلامی بود که اکنون شاهد نقش آفرینی موثر آن‌ها در جامعه هستیم. 
استاندار فارس برگزاری انتخابات را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: در چهار حوزه مربوط به انتخابات که رهبر انقلاب بر آن تاکید کردند، نقش شورای نگهبان مخصوصا بی بدیل است.
نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: در مجموعه مدیریتی استان فارس با حضور در کنار دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا انتخابات با بهترین وجه برگزار شود.
وی با بیان اینکه مردمان دیار فارس، هوشیار و با معنویت هستند، گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، پیشرفت روز افزون کشور با انتخاب نمایندگانی انقلابی، متخصص و ولایت‌مدار باشیم.
دکتر ایمانیه از راه اندازی ستاد افزایش مشارکت در انتخابات در استان فارس خبر داد و اظهار کرد: به تدریج راه اندازی این ستاد مورد الگوبرداری سایر استان‌ها قرار گرفته است تا بتوانیم به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha