ضرورت تفکیک‌سازی لیست واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت در شهرستان‌های فارس
کد خبر: 4146102
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

ضرورت تفکیک‌سازی لیست واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت در شهرستان‌های فارس

استاندار فارس با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت، خواستار به‌روز رسانی لیست واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت به تفکیک شهرستان‌ها شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان فارس امروز، 16 خردادماه به ریاست محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه وضعیت مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام(ره) مورد بررسی قرار گرفت و با هماهنگی‌های انجام شده از جانب استاندار فارس، مقرر شد لیست جاماندگان تحت پوشش این دو مرکز به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود تا نسبت به ثبت اطلاعات ایشان در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام شود.

ایمانیه در این نشست پروژه نهضت ملی جهش مسکن را فرصتی بی نظیر برای صاحب خانه شدن مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی دانست و گفت: نهضت ملی جهش مسکن و قوانین و اختیارات مرتبط با آن زمینه خانه‌دار شدن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) را فراهم کرده است؛ مسئولان این سازمان‌ها به گونه‌ای تدبیر کنند تا به امید سود کوتاه مدت، مددجو به فروش امتیاز و اینگونه اقدامات تشویق نشود.

استاندار فارس همچنین خواستار به‌روز رسانی لیست واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت به تفکیک شهرستان‌ها شد و تصریح کرد: طبق مصوبه قبل از عید نوروز هم این شورا، فرمانداران موظف هستند تا پایان خردادماه سال جاری، حداقل ۵۰ درصد از تکالیف خود را در طرح نهضت ملی مسکن آغاز کرده باشند و لازم است این هفته لیست مقایسه‌ای عملکرد فرمانداران ارسال شود.

گزارش مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان در خصوص نحوه تقسیط مبالغ مربوط به حق بیمه تامین اجتماعی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، بخش دیگری از دستور کار هفتمین جلسه شواری مسکن استان در سال ۱۴۰۲ بود.

یادآور می‌شود، در این جلسه پیرامون شیوه تأمین زمین برای مسکن اساتید جوان و نخبگان تصمیم‌گیری صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha