شهردار جهرم معارفه می‌شود
کد خبر: 4146360
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

شهردار جهرم معارفه می‌شود

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آیین معارفه محمد اسدالهی به عنوان شهردار جدید جهرم در این شهر برگزار می‌شود.

محمد اسدالهی، شهردار جهرمبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم معارفه محمد الهی به عنوان شهردار جهرم فردا پنج‌شنبه، 18 خردادماه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد اسدالهی که موفق شده رای لازم را از شورای اسلامی شهر جهرم کسب کند، فردا به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی خواهد شد.

در این راستا محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس مصوبه شورای اسلامی شهر جهرم مبنی بر انتخاب «محمد اسدالهی» به عنوان شهردار جهرم را تایید کرده و حکم وی صادر شده است.

اعضای شورای شهر جهرم با ۵ رای موافق و ۲ رای مخالف، مهندس محمد اسدالهی را به عنوان شهردار جدید جهرم انتخاب کردند.

محمد اسدالهی متولد ۱۳۵۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و دارای ۲۵ سال سابقه خدمت در وزارت کشور است.

در سوابق کاری اسدالهی، فرماندار شهرستان بوانات ، فرماندار شهرستان لامرد، معاون سیاسی اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس، فرماندار شهرستان آباده، فرماندار شهرستان زرقان، نماینده ویژه استاندار در خصوص پیگیری سیل جنوب فارس و مدیر توسعه شهرستان‌های مرودشت، زرقان و خرامه به چشم می‌خورد.

انتظار می‌رود اسدالهی با سابقه مناسبی که در کارنامه خود دارد، بتواند در شهر جهرم منشأ اثر و انجام کارهای بزرگ باشد که با حمایت قاطع شورا این امر امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha