برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن در فارس در دستور کار است
کد خبر: 4147623
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن در فارس در دستور کار است

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: می‌کوشیم که اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور، انتخاباتی پرشور، سالم و امن در استان برگزار شود.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به آغاز فراینده‌های اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان افزود: ۲۵ فرایند برای این انتخابات طراحی کرده‌ایم که با برنامه ریزی‌های انجام شده و آموزش‌هایی که در سطح استان و شهرستان‌ها ارائه خواهد شد، در جهت برگزاری هرچه بهتر این انتخابات حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات استان نیز متشکل از رئیس ستاد، دبیر، هفت کمیته سیاسی، امنیتی، استعلامات، اطلاع رسانی، کمیته مالی و پشتیبانی، حقوقی، حراست، فناوری اطلاعات و پنج عضو ستاد انتخابات با انسجام و برنامه ریزی در این مسیر گام برخواهند داشت.

قزل سفلی با اشاره به شیوه اجرایی انتخابات، گفت: امیدواریم در کنار فعالیت ستاد استانی، با تشکیل ستاد‌های شهرستانی توسط فرمانداران بتوانیم زمینه برگزاری انتخاباتی با نشاط، پرشور، سالم و امن با مشارکتی مثال‌زدنی و باشکوه را فراهم کنیم تا زمینه امیدواری دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان انقلاب فراهم شود.

انتهای پیام
captcha