حج تذکره فرهنگی برای مسلمانان است
کد خبر: 4146356
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

حج تذکره فرهنگی برای مسلمانان است

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به فرا رسیدن ایام حج گفت: ایام حج یکی از آموزنده‌ترین دوران‌های زندگی و یک تذکره فرهنگی بزرگ برای مسلمانان است.

محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس امروز، 17 خردادماه با اشاره به استقبال همیشگی مردم متدین استان فارس از مناسک حج بر لزوم برپایی پروازهای مستقیم از شهر شیراز به کشور عربستان در این مراسم تأکید کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده در این زمینه پروازهای مذکور با عنوان حرم تا حرم همراه با شهدا از 14 تا 19 خردادماه از فرودگاه شهید دستغیب شیراز در حال انجام است.

وی بیان کرد: پرواز زائرین استان فارس به تعداد ۳۳۹۰ نفر در قالب ۲۵ کاروان و همچنین یک کاروان ۱۱۵ نفره از استان کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه شیراز به فرودگاه مدینه منوره عملیاتی می‌شود.

فرخ‌زاده با بیان اینکه ایام حج یکی از آموزنده‌ترین دوران‌های زندگی و یک تذکره فرهنگی بزرگ برای مسلمانان است، اظهار کرد: آموزش‌های قبل از ایام حج امسال در نمایشگاه بین‌المللی و در ایام ماه مبارک رمضان و استمرار آن با فرار رسیدن ایام اعزام، یکی از نقاط قوت سال جاری تلقی می‌شود.

به اعتقاد معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، انتخاب مدیران کاردان، هماهنگی‌های مستمر بین استان و کشور ایران و عربستان از دیگر زحمات شبانه‌روزی همکاران در سازمان حج و زیارت استان فارس است که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرخ‌زاده با تأکید بر اینکه لازم است در این سفر به توصیه‌های بزرگان و پرهیز از حواشی و استفاده کامل از مسائل معنویِ آموزش داده شده توجه کرد، افزود: پس از بازگشت از این سفر معنوی نیز باید این فضایل استمرار یابد و در جامعه نشر داده شود.

انتهای پیام
captcha