ارائه آموزش به اعضای شعب انتخابات در فارس
کد خبر: 4147625
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

ارائه آموزش به اعضای شعب انتخابات در فارس

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس هم گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات اسفندماه، ارائه آموزش به تمام اعضای مستقر در شعب انتخابات در دستور کار است.

جواد قناعتی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، جواد قناعتی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به انتخابات پایان سال گفت: با توجه به گستردگی که در فارس داریم از دی ماه سال گذشته مجموعه اداره کل سیاسی با حضور میدانی در شهرستان‌ها و برگزاری جلسات مختلف و تشکیل کلاس‌های آموزشی برای کارشناسان در سال گذشته در این زمینه اقدام کرد.

قناعتی با بیان اینکه به شکل میدانی با تک‌تک کارشناسان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در ۲۳ شهرستان استان جلسه برگزار شده است، اظهار کرد: ضمن احصاء مسائل و مشکلات انتخابات ادوار گذشته، در خصوص انتخابات آتی بحث و تبادل نظر شد. نشست‌هایی با فعالین فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی و اجتماعی شهرستان‌ها و همچنن با علمای اهل سنت استان برگزار شد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس افزود: به منظور ارائه هرچه بهتر آموزش به دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات، استان را به پنج قسمت تقسیم کرده ایم و در بحث آموزش تمام اعضای شعب اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها اضافه کرد: بر اساس پیشنهادی که به وزارت کشور ارائه کرده ایم که مورد استقبال نیز قرار گرفته، مقرر شد که به بخشدار مرکزی نیز به رغم اینکه در انتخابات سمتی ندارد آموزش‌های لازم ارائه شود تا در فرایند انتخابات چنانچه مشکلی پیش آمد و نیاز به جا به جایی شد بتوان از این ظرفیت نیز استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha