دوره‌ ورزیدگی خدمتگذاران نظام آغاز شده است
کد خبر: 4146467
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
آیت الله دژکام:

دوره‌ ورزیدگی خدمتگذاران نظام آغاز شده است

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه دوره‌ ورزیدگی خدمتگذاران نظام آغاز شده است، گفت: فعالیت سلیقه‌ای کار خوبی نیست و اقدامات ضابطه‌مند متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب در دفتر نظارت استان فارس شروع شده که امیدواریم این روند با انتصاب مسئول جدید ادامه داشته باشد. 

آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 18 خرداد در مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس گفت: مثل تمامی صحنه‌هایی که ملت ایران در طول تاریخ پیروز شده است، در انتخابات پیش رو نیز با تلاش دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شاهد سربلندی ایران قوی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دوره‌ ورزیدگی خدمتگذاران نظام شروع شده است، گفت: فعالیت سلیقه‌ای کار خوبی نیست و اقدامات ضابطه‌مند متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب در دفتر نظارت استان فارس شروع شده که امیدواریم این روند با انتصاب مسئول جدید ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه فارس شروع کننده بسیاری از اقدامات بوده است، اظهار کرد: در کنار ادامه فعالیت‌های قانون مند، فعالیت‌های ضابطه‌مند ایجاد شود تا نظام اسلامی در گام دوم انقلاب پیش برود.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همراهی در فضای مدیریتی استان به وجود آمده که زمینه حرکت فارس به عنوان پیشران اهداف نظام است، تاکید کرد: این فرصت گران‌بها از سمت مسئولان کشوری حمایت شود تا زمینه لازم برای پیشرفت و پیشران شدن استان فارس در تمامی ابعاد فراهم گردد که انتخابات پیش رو نیز می‌تواند مصداق این جریان ارزشمند باشد.

انتهای پیام
captcha