وظیفه تمام مسئولان پاسخگویی به رسانه‌هاست
کد خبر: 4142378
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
ایمانیه:

وظیفه تمام مسئولان پاسخگویی به رسانه‌هاست

استاندار فارس با تأکید بر اینکه وظیفه همه مسئولان پاسخگویی به رسانه‌هاست، گفت: رسانه‌ها مشکلات مردم را منعکس می‌کنند و ما هم به عنوان مسئول حق نداریم در مقابل درخواست‌های آنان سکوت کنیم و پاسخگو نباشیم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در گردهمایی مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی این استان با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات در سال جاری به نقش روابط‌ عمومی‌ها در جذب مشارکت مردم در انتخابات گفت: باید مشارکت مردم در انتخابات را همه جانبه‌ و از ابعاد مختلف ببینیم تا انتظار داشته باشیم مشارکت با انگیزه و پررنگی رخ دهد.

وی همچنین به بیان درخواست‌هایی از مدیران روابط عمومی‌ها پرداخت و افزود:‌ هر هفته یکی از مدیران استان در صدا و سیما عملکردهای امیدآفرین سازمان متبوع خود را بدون هیچ‌گونه غلو و بزرگنمایی بیان کند و روابط عمومی‌ سازمان‌ها هم با کمک روابط عمومی استانداری نسبت به انتشار سخنان این مسئول در فضای مجازی و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها اقدام کنند.

ایمانیه اظهار کرد: علاوه بر این‌ها در مقابل سازمان مرکزی هر دستگاهی یک بیلبورد برای تبین دستاوردهای سازمان وجود داشته باشد و هر هفته نیز اقدامات امیدآفرین آن سازمان در بیلبوردها اطلاع‌رسانی شود.

استاندار فارس همچنین بر ضرورت انجام این کار در شهرستان‌های استان هم تأکید کرد و گفت: در نشست خبری روز گذشته، برخی از رسانه‌ها از عدم پاسخگویی بعضی از مدیران کل استان گلایه داشتند در صورتی که وظیفه همه مسئولان پاسخگویی به رسانه‌هاست. رسانه‌ها مشکلات مردم را منعکس می‌کنند و ما هم به عنوان مسئول حق نداریم در مقابل درخواست‌های آنان سکوت کنیم و پاسخگو نباشیم.

وی در ادامه از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها خواست تا جلسات مشورتی بین خود برگزار کنند تا بتوان خلاقیت،‌ نوآوری و ابتکار روابط عمومی هر دستگاه به سایر دستگاه‌ها منتقل شود.

ایمانیه  اظهار کرد: همچنین مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها تا می‌توانند درددل‌ها و مشکلات مردم و مخاطبان دستگاه متبوع خود را به مدیران ارشد خود منتقل کنند زیرا بنا نیست هر مطلبی رسانه‌ای شود اما می‌توان این مطلب را در جلسه شورای معاونین هر اداره مطرح کرد تا بتوان برای رفع آنان چاره‌اندیشی کرد.

استاندار فارس از روابط عمومی‌ها خواست تا پیشرفت‌های کشور را برای اینکه جوانان نسبت به آینده خود امیدوار شوند، تبیین کنند و سپس ادامه داد: برایند مدیران کشور، مدیران سخت‌کوش و ایثارگر است البته این منافاتی با آن ندارد که برخی از مدیران چنین ویژگی‌هایی ممکن است نداشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید سه ویژگی، دانش، انگیزه و هنر و سلیقه داشته باشد، بر ضرورت برگزاری دوره‌های بازآموزی و توانمندتر شدن روابط عمومی دستگاه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha