بسیج سازندگی سپاه کربلا رتبه نخست محرومیت‌زدایی را در اختیار دارد
کد خبر: 4143966
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
فرمانده سپاه کربلا:

بسیج سازندگی سپاه کربلا رتبه نخست محرومیت‌زدایی را در اختیار دارد

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه کربلا رتبه نخست در حوزه محرومیت‌زدایی را در اختیار دارد،  گفت: هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در سال جاری هدف‌گذاری شده است.

سردار سیاوش مسلمی

به گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، ششم خردادماه در نشست طرح‌های محرومیت‌زدایی مازندران که با حضور سردار جمال‌الدین آبرومند، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) کشور برگزار شد، با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه کربلا رتبه نخست در حوزه محرومیت‌زدایی را در اختیار دارد، گفت: هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در سال جاری هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: از سال ۹۹ تا ۱۴۰۱ در مسکن محرومین در کمیته امداد، بهزیستی و چابهار هزار و ۳۹۴ باب منزل به اعتبار ۲۹۳ میلیارد تومان احداث و تحویل شد، در راه روستایی ۳۳۸ پروژه حدود ۲۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان تحویل شد.

سردار مسلمی تصریح کرد: در بحث راه بین مزارع ۱۶ پروژه به مساحت ۲۵۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان انجام شد و  همچنین طرح‌های آبفا با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با ایجاد ۱۹ مجتمع آبرسانی برای حدود ۲۰۰ روستا، جهت برخورداری از نعمت آب شرب طی قراردادی در دست اجراست.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تاکنون بحث لوله‌گذاری در قالب ۷۵ پروژه به مساحت ۲۱۰ کیلومتر محقق شد، افزود: به همراه ساخت مخزن آب حدود ۱۰ هزار متر مکعب، ۷۴ مخزن و ... به ارزش ۲۲۴ میلیارد تومان هزینه شد.

وی اظهار کرد: قرارداد با آبفا سه ساله بود و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم، اگر پول به موقع تزریق شود قطعاً تا پایان سال پروژه‌های حوزه آب به پایان می‌رسد.

مسلمی گفت: برای ساماندهی گلزار شهدا، احداث پل روستایی، سالن ورزشی و ورزشگاه، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها، احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ها و لایروبی و مرمت آبندان ۱۸ میلیارد تومان هزینه شد.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: مجموعاً از سال ۹۹ تا ۱۴۰۲ به ارزش هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در حوزه عمرانی هزینه شد.

انتهای پیام
captcha