آبرسانی به 16 روستای شهرستان کازرون
کد خبر: 4143320
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

آبرسانی به 16 روستای شهرستان کازرون

به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه خرمشهر و دهه کرامت، عملیات آبرسانی به 16 روستای شهرتسان کازرون توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به بهره‌برداری رسید.

عملیات آبرسانی به روستاهای کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه خرمشهر و دهه کرامت، عملیات آبرسانی به 16 روستای شهرتسان کازرون توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به بهره‌برداری رسید.

در مراسم بهره‌برداری این عملیات که امروز، 3 خردادماه در منطقه ملای بلوط از بخش مرکزی شهرستان کازرون انجام شد، حسین حیاتی، فرمانده سپاه شهرستان کازرون با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: پروژه آبرسانی به 16روستا از بخش مرکزی شهرستان کازرون به عنوان پروژه بلیان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی سپاه فجر انجام شده است که در دهه کرامت و سوم خرداد به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این برنامه بزرگ آبرسانی در شهرستان کازرون با ارزش هزینه 95 میلیارد ریال به 16روستا به استعداد 6 هزار خانوار و 25 هزار نفر جمعیت از نعمت آب شیرین برخوردار می‌کند.

حیاتی تصریح کرد: در بهره‌برداری این مجتمع آبرسانی که شامل حفر چاه، خط انتقال، برق‌رسانی، شبکه توزیع و تجهیز چاه صورت گرفته بیش از 10جلسه در شهرستان کازرون جهت هماهنگی و رفع معارض با حضور مسئولان شهرستان کازرون و طرفین برگزار و مشکلات رفع شده است.

وی اظهار کرد: در پروژه بزرگ آبرسانی به 16روستا از بخش مرکزی که یکی از دو پروژه‌های مهم در سطح شهرستان کازرون است، مردم از آب شیرین سالم برخوردار می‌شوند و در آینده نزدیک پروژه آبرسانی بالاده نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون بیان کرد: حرکت‌های جهادی در برخوردار کردن مردم از نعمت الهی آب، تداعی‌بخش دوران ایثار و جهاد در دوران دفاع مقدس است و تنها نسخه شفابخش در مقابل برنامه‌های دشمن حرکت‌های جهادی در کشور است.

انتهای پیام
captcha