هشدار درباره وضعیت معارضان سیاسی زندانی در بحرین
کد خبر: 4138710
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

هشدار درباره وضعیت معارضان سیاسی زندانی در بحرین

زندانیان سیاسی در بحرین با انتقاد از عملکرد رژیم آل خلیفه در برخورد با زندانیان سیاسی، تأکید کردند که وضعیت چهره‌های شناخته شده زندانی در این کشور بدتر از چیزی است که در بیرون درباره آن گفته می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه مرآة البحرین، زندانیان زندان مرکزی «جو» در بحرین تأکید کردند که آنچه در خارج از زندان در مورد وضعیت شخصیت‌های شناخته شده زندانی در این کشور مطرح می‌شود بسیار بدتر از آن چیزی است که گزارش شده است.

بازداشت‌ شدگان در پیامی صوتی از داخل زندان نسبت به عواقب خطرناک محرومیت عمدی زندانی عقیدتی عبدالوهاب حسین از درمان و مراقبت پزشکی هشدار دادند و تأکید کردند که این وضعیت باعث وخامت جدی سلامتی او شده و تهدیدی برای زندگی این شخصیت سیاسی شناخته شده به حساب می‌آید.

در این پیام صوتی خطاب به مردم بحرین آمده است: رژیم آل خلیفه بی امان به پروژه جنایتکارانه خطرناک خود برای حذف شخصیت‌های نمادین سیاسی معارض که سیاست حذف تدریجی آن‌ها از طریق سهل انگاری عمدی پزشکی، محرومیت هدفمند از درمان و لغو قرارهای مربوط به معاینات پزشکی است‌ ادامه می‌دهد.

در این پیام صوتی تصریح شده است که برخی زندانیان سیاسی و چهره‌های شناخته شده در بند رژیم آل خلیفه با بیماری‌های جدی مواجه هستند و با این وجود مورد بی‌توجهی پزشکی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha