تشدید تدابیر امنیتی پلیس فیلیپین در ماه رمضان
کد خبر: 4131150
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

تشدید تدابیر امنیتی پلیس فیلیپین در ماه رمضان

بیش از 70 هزار پلیس در ماه رمضان امنیت مسلمانان فیلیپین را تأمین می‌کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از CNN Philipines، بر اساس اعلام اداره عملیات  پلیس ملی فیلیپین(PNP)، 38387 نیروی پلیس از طریق گشت‌های سیار و پیاده در مناطق مختلف شهری حضور دارند و 39504 پلیس هم در مناطق پرتردد از جمله معابر اصلی، مراکز حمل و نقل، مناطق تجاری و عبادتگاه‌های مختلف مستقر خواهند شد.

ژنرال رودولفو آزورین(Rodolfo Azurin)، رئیس اداره عملیات پلیس ملی فیلیپین در بیانیه‌ای گفت: استقرار افسران ما با هدف ارائه حداکثر پوشش امنیتی به مردمی است که در فعالیت‌های مذهبی مختلف شرکت خواهند کرد. پلیس فیلیپین متعهد است که از حاکمیت قانون، حمایت و تضمین کند که حقوق همه افراد، صرف نظر از دین یا پیشینه آنها، مورد احترام است.

اداره پلیس منطقه پایتخت، مانیل(NCRPO) 9585 پلیس را مستقر خواهد کرد که بیشترین تعداد نیروهای پلیسی است که در این عملیات شرکت دارند.

ژان فاخاردو(Jean Fajardo)، سخنگوی اداره عملیات  پلیس ملی فیلیپین در مصاحبه با CNN Philippines گفت: نیروهای پلیس در نزدیکی مکان‌های عبادت مستقر خواهند شد، جایی که مجرمان ممکن است از حضور افراد مذهبی سوء استفاده کنند.

هفته مقدس (از ایام مورد احترام مسیحیان) از روز گذشته آغاز شد و یکشنبه آینده برابر با 9 آوریل و مصادف با عید پاک به پایان می‌رسد. ماه رمضان هم در فیلیپین از روز 23 مارس (3 فروردین) آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha