همکاری بیت‌الاحزان با جامعةالمصطفی(ص) برای جذب حافظان قرآن است
کد خبر: 4127014
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۳
حجت‌الاسلام شاهسونی:

همکاری بیت‌الاحزان با جامعةالمصطفی(ص) برای جذب حافظان قرآن است

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت: همکاری بیت‌الاحزان با جامعةالمصطفی(ص) برای جذب حافظان قرآن از نقاط مختلف دنیاست یعنی جامعةالمصطفی(ص) علاقه‌مندان به حفظ قرآن را شناسایی و به ایران دعوت کرده و به مراکز شبانه‌روزی حفظ بیت‌الاحزان معرفی می‌کند.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)در طی انتشار خبری با عنوان «دانشگاه تربیت حافظان قرآن در 150 کشور دنیا راه‌اندازی می‌شود»، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اصلاحیه‌ای برای این خبر اعلام کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از فارس بیان کرد: تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با جامعةالمصطفی(ص) العالمیه به‌منظور استفاده از ظرفیت این مرکز برای جذب علاقه‌مندان به حفظ قرآن از نقاط مختلف دنیاست.

شاهسونی تصریح کرد: جامعةالمصطفی(ص) دارای نمایندگی‌های مختلفی در سراسر دنیاست، لذا بنا شد تا این مرکز جوانان علاقه‌مند به حفظ قرآن را از نقاط مختلف دنیا جذب و به ایران دعوت کرده و به‌عنوان داوطلب حفظ قرآن به مؤسسه بیت‌الاحزان معرفی کند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی ادامه داد: این افراد به مراکز شبانه‌روزی تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان معرفی می‌شوند و ما این‌ها را طی یک یا دو سال به حفظ قرآن تشویق می‌کنیم تا حافظ کل قرآن کریم شوند و بعد از آن به کشورهای خود بازگردند و به‌عنوان مبلغ قرآنی در کشور خود فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: در خبر پیشین نوشته شده است که 150 دانشگاه قرآنی توسط بیت‌الاحزان راه‌اندازی خواهد شد که این مسئله موجب ایجاد سؤالات فراوانی برای افراد شده بود در صورتی که بناست افراد علاقه‌مند به حفظ قرآن به ایران آمده و جذب مراکز شبانه‌روزی این مؤسسه شوند.

انتهای پیام
captcha