رژیم آل‌ خلیفه از کم‌ترین مؤلفه‌های ثبات سیاسی بی‌بهره است
کد خبر: 4124078
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
جمعیت اسلامی الوفاق:

رژیم آل‌ خلیفه از کم‌ترین مؤلفه‌های ثبات سیاسی بی‌بهره است

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین اعلام کرد: رژیم آل‌ خلیفه در مسیر اشتباه حرکت می‌کند و از کم‌ترین مؤلفه‌های ثبات سیاسی بی‌بهره است و نبود هیچ راه حل جدی و ریشه‌ای در حکومت را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایکنا از بحرین، جمعیت الوفاق امروز، جمعه، ۵ اسفند در بیانیه‌ای اضافه کرد: هدف وزارت کشور از بازگشایی درهای زندان‌ها، بازداشت هر شهروندی است که بخواهد اظهار نظر کند یا خواستار حقوق خود باشد.
این حزب بحرینی افزود: از سرگیری بازداشت‌ها در ماه فوریه و همزمان با دوازدهمین سالگرد انقلاب ملت بحرین است که شهروندان در آن خواستار مردم‌سالاری و عدالت اجتماعی و طرح سیاسی جامع و فراگیر شده‌اند.
در بیانیه جمعیت اسلامی الوفاق بحرین آمده است: سیاست بازداشت‌ها و پر کردن زندان‌ها، یک سیاست ناپخته است که انعکاس دهنده هرج و مرج امنیتی و حقوقی است و نشان می‌دهد که حکومت بحرین در مسیر اشتباه حرکت می‌کند و از کم‌ترین مؤلفه‌های ثبات سیاسی بی‌بهره است و عمق بحران سیاسی و ادامه آن و نبود هیچ راه حل جدی و ریشه ای در حکومت را به نمایش می گذارد.
زندان، شکنجه، سرکوب و گرسنگی دادن ملت توسط حکومت نشانه نبود توافق ملی است و میزان دروغ بودن شعارهای همزیستی مسالمت آمیز که توسط دولت برای فرار از خشم ملت مطرح می‌شود را به اثبات می‌رساند.
جمعیت اسلامی وفاق بار دیگر خواستار برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌هایی برای نجات ملی، بازگشت حکومت به سوی مردم، توقف جنایت‌ها و نقض حقوق ملت، آغاز روند سیاسی جدی و فراگیر ملی واقعی به جای مشت آهنین، گلوله و آتش و سرکوب ملت و طرد آن و سیطره جو خودکامگی شد.

انتهای پیام
captcha