اعلام زمان و مکان محافل قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: 4110851
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

اعلام زمان و مکان محافل قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی

برنامه‌های کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی و زمان و مکان اجرای محافل انس با قرآن و شهدا، گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان، تشریح شد.

به گزارش ایکنا، کاروان قرآنی شهید سلیمانی یکی از طرح‌هایی است که به‌مناسبت دهه مقاومت و سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت جامعه قرآنی کشور و کارگروه قرآنی ستاد بزرگداشت سومین سالروز با حضور چهره‌های قرآنی و قاریان مطرح کشور ازجمله مهدی غلام‌نژاد، حمیدرضا احمدی‌وفا، احمد ابوالقاسمی و اجرای هادی صلح‌جو تشکیل شده است.

همزمان با ایام شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی این کاروان در تعدادی از شهر‌های کشور ازجمله تهران، کرمان، رابُر، اردکان، یزد، مشهد مقدس، نائین، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، بروجن، شهرکرد، آران‌وبیدگل و کاشان و همچنین کشور‌های محور مقاومت محافل قرآنی را برگزار می‌کند.

برهمین اساس ویژه‌برنامه‌های کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی با اجرای محافل انس با قرآن و شهدا در حال برگزاری است که مشروح این ویژه‌برنامه‌ها به قرار زیر است؛

رابر، قنات‌ملک (زادگاه شهید سلیمانی) و مسجد اهل بیت امروز شنبه ۱۰ دی ماه و تا دقایقی دیگر میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی و اجرای محافل انس با قرآن و شهداست. بعد از این برنامه کاروان به سمت کرمان و بیت الزهرا(س) حرکت کرده و رأس ساعت ۱۸ در این مکان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

مقصد بعدی کاروان قرآنی شهر اردکان پایین و پادگان ولیعصر(عج) سپاه است که فردا یکشنبه ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۲ میزبان جامعه قرآنی است. بعد از این برنامه و در همین روز مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهر اردکان از ساعت ۱۸ از کاروان قرآنی شهید سلیمانی و برنامه‌های آن استقبال می‌کند.

کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه به استان یزد سفر کرده و در آستان امامزاده جعفر در ساعت ۱۲ به اجرای محافل انس با قرآن و شهدا می‌پردازد. مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی مقصد بعدی کاروان قرآنی است. این برنامه دوشنبه ۱۲ دی‌ماه ساعت ۱۸ در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

همزمان با این برنامه دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۸ گروه دیگری از کاروان قرآنی در شهر نائین و آستان امامزاده سلطان سیدعلی(ع) اجرای برنامه خواهند داشت. مقصد بعدی کاروان قرآنی خمینی‌شهر و دارالقرآن اهل بیت است که این برنامه نیز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۲ برگزار می‌شود.

کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی سه‌شنبه، ۱۳ دی ماه ساعت ۱۸ در نجف‌آباد حاضر شده و در یادمان شهدای این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد. همزمان با این برنامه و در همین روز گروه دیگری از کاروان در کشور‌های محور مقاومت به اجرای برنامه می‌پردازند.

چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه ساعت ۱۲ کاروان قرآنی به بروجن می‌رسد و در مسجد جامع حاج کرامت این شهر اجرای محافل انس با قرآن خواهد داشت. در همین روز از ساعت ۱۸ کاروان به شهرکرد اعزام شده و در امامزادگان دو معصوم(ع) به اجرای محفل قرآنی می‌پردازد.  

کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی پنجشنبه، ۱۵ دی‌ماه در آران و بیدگل حضور خواهد داشت و ساعت ۱۲ در پایگاه موشکی ۸۴۰ ارتش این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد. آخرین شهری که کاروان در آن حضور پیدا می‌کند، مشهد اردهال و آستان سلطان علی بن محمد باقر(ع) است که این برنامه نیز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های «کاروان قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی» تشریح شد

انتهای پیام
captcha