ویژه‌برنامه یلدای فاطمی‌ در زندان قم برگزار شد + عکس
کد خبر: 4108720
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

ویژه‌برنامه یلدای فاطمی‌ در زندان قم برگزار شد + عکس

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و ویژه‌برنامه یلدای فاطمی‌ ـ قرآنی با مشارکت ۲۲۷ نفر از زندانیان زندان قم در حسینیه شهدای زندان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، یلدای فاطمی ویژه زندانیان زندان مرکزی قم با برنامه‌هایی از قبیل مسابقات قرآن در رشته‌های مختلف برگزار شد.

حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ سوره‌های منتخب، حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه، شب‌نشینی با قرآن، قصه‌گویی قرآنی، سفره‌های یلدایی قرآنی، کتابخوانی فاطمی، مرثیه‌سرایی فاطمی و دل‌نوشته به حضرت فاطمه زهرا(س) از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در این برنامه که به همت مدرسه قرآنی، فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی برگزار شد، ۲۲۷ نفر از زندانیان در رشته‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.در پایان این برنامه به نفرات برگزیده جوایز نقدی همراه با لوح تقدیر اهدا شد.

همچنین طی مراسم دیگری نفرات برگزیده مسابقات قرآن کریم زندانیان زن منطقه ۴ کشور که به میزبانی اداره کل زندان‌های استان قم و با مشارکت استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و مرکزی برگزار شد معرفی شدند.

سخنرانی حجت‌الاسلام یزدی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه در استان قم، مراسم پرچم‌گردانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه‌(س) و اهدای جوایز برگزیدگان به شرکت‌کنندگان استان قم به نمایندگان اعزامی از دیگر استان‌ها از برنامه‌های ویژه این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha