تجلیل از ایکنا به دلیل پوشش مناسب مسابقات قرآنی وزارت نیرو
کد خبر: 4108586
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
از سوی مهدی قبادی انجام گرفت

تجلیل از ایکنا به دلیل پوشش مناسب مسابقات قرآنی وزارت نیرو

رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، از ایکنا به دلیل پوشش مناسب چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی این وزارتخانه تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا، مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با حضور در این خبرگزاری از پوشش کامل و مناسب چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو تجلیل کرد.

وی با اشاره به اهتمام وزارت نیرو به برگزاری مسابقات قرآن، اطلاع‌رسانی از محافل، جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی را حائز اهمیت دانست و با اهدای لوحی به امضای محمد حیدری، معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو، تلاش‌های خبرگزاری ایکنا را در این عرصه ستودنی بیان کرد.

یادآور می‌شود آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نیرو روز ۲۷ آبان‌ماه با قرائت پیام آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی و با حضور علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در سالن برق منطقه‌ای تهران برگزار و از نفرات برتر در بخش‌های ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ موضوعی، تفسیر و تحقیق موضوعات قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

به نفرات اول مرحله استانی این رقابت‌ها مبلغ ۲۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی و همچنین به نفر اول مسابقات مرحله کشوری مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۳۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۰ میلیون ریال اعطا شد.

انتهای پیام
captcha