اعلام فراخوان سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن‌‌ «سرچشمه»
کد خبر: 4108539
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

اعلام فراخوان سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن‌‌ «سرچشمه»

سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن‌‌ کریم «سرچشمه» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» برگزار می‌کند.

موضوع این مسابقه حفظ سوره مبارکه «عنکبوت» و معارف و مفاهیم آیات این سوره (براساس بیانات رهبر معظم انقلاب) است که زمان ثبت‌نام از ۲۸ آذر تا ۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

زمان برگزاری این آزمون، ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است و نحوه برگزاری آن به صورت مجازی است. ثبت‌نام در این مسابقه برای همه آزاد و رایگان است.

هدایای این مسابقه نیز به قید قرعه شامل نفر اول ۱۰ میلیون تومان از بین شرکت‌کنندگان با ۱۰۰ درصد پاسخ درست، نفر دوم ۸ میلیون تومان از بین ۱۰۰ درصدی‌ها و شرکت‌کنندگان با یک پاسخ اشتباه، نفر سوم ۶ میلیون تومان از بین ۱۰۰ درصدی‌ها و یک یا دو پاسخ اشتباه، نفر چهارم ۴ میلیون تومان از بین ۱۰۰ درصدی‌ها و یک، دو یا سه پاسخ اشتباه و نفر پنجم ۲ میلیون تومان از بین ۱۰۰ درصدی‌ها و یک، دو، سه یا چهار پاسخ اشتباه است.

همچنین ۱۰۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی از بین افرادی که ۸۰ درصد به بالا پاسخ صحیح داده باشند و ۲۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی برای کارکنان و بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر گرفته شده است.

منابع آزمون نیز متن سوره مبارکه «عنکبوت» و فیش‌های مرتبط با سوره مبارکه «عنکبوت» از بیانات رهبر معظم انقلاب است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام در سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن‌‌کریم «سرچشمه» به سایت sarcheshmeh.nicico.com/quran مراجعه کنند.

سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن‌‌کریم «سرچشمه» فراخوان داد

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۰
0
3
سلام
از کجا بفهمیم برنده شدیم؟
Hanieh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۱
0
4
سلام وقت بخیر الان حدود دوماه از برگزاری مسابقه میگذرد و هنوز قرعه کشی و اعلام نتایج صورت نگرفته است
از شرکت مس سرچشمه انتظار نداشتم
captcha