بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن فراجا برگزار می‌شود
کد خبر: 4097944
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
به میزبانی گیلان؛

بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن فراجا برگزار می‌شود

بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا ۲۴ تا ۲۶ آبان‌ماه سال‌ جاری به میزبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، بیست و هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در راستای ترویج فرهنگ ناب و انسان‌ساز قرآن و همچنین ایجاد فضای قرآنی در جهت انس هر‌‌ چه بیشتر کارکنان و سربازان و جریان‌سازی قرآنی و معرفی افراد برتر و موفق قرآنی در سطح مجموعه انتظامی، از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ آبان‌ماه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار می‌شود.

این مسابقات در 10 رشته شامل حفظ کل و حفظ ۲۰، ۱۵، ۱۰ جزء و حفظ ۵ جزء و قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و درک مفاهیم سطح ۱ و ۲  قرآن و اذان به صورت جداگانه بین کارکنان پایور و وظیفه برگزار می‌شود و نفرات برتر این دوره به مسابقات سراسری نیرو‌های مسلح که سال آینده به میزبانی سپاه پاسداران برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

هدف اصلی اجرای برنامه‌های قرآنی در مجموعه انتظامی این است که احکام و معارف حیات‌بخش قرآن در جان و دل پلیس نهادینه شود و در گفتار و رفتار و برخورد پلیس با مردم، بروز و ظهور پیدا کند تا بتوان به تربیت پلیس مکتبی و انقلابی تراز جامعه اسلامی و قرآنی مورد انتظار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، دست پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha