انتشار کتاب «فلسطین از منظر رهبر انقلاب» در بنگلادش
کد خبر: 4096148
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

انتشار کتاب «فلسطین از منظر رهبر انقلاب» در بنگلادش

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش، به زبان بنگالی ترجمه و روانه بازار نشر این کشور شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش، این کتاب را در قالب 207 صفحه به زبان بنگالی ترجمه و در قطع رقعی و با شمارگان 1000 نسخه به چاپ رسید.

این کتاب با مقدمه‌ علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در کشور بنگلادش با ترجمه بنگالی توسط عبدالصبور خان، استاد زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه داکا تهیه شده و از سوی انتشارات شوچی پوترا و با نظارت رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش منتشر شد.

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» به‌زودی در اختیار فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی، رسانه‌ای و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی بنگلادشی و عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این اثر با حمایت و پشتیبانی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قالب طرح تاپ به چاپ رسیده است.

این اثر حاوی سخنرانی‌ها و پیام‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) در موضوع فلسطین است که توسط سعید صلح‌میرزایی گردآوری و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی به زبان فارسی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha