جهاد تبیین راه نابودی قدرت رسانه‌ای دشمن است
کد خبر: 4091891
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

جهاد تبیین راه نابودی قدرت رسانه‌ای دشمن است

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کشور جهاد تبیین را تنها راه نابودی تک ریشه قدرت رسانه‌ای دشمن دانست و گفت: باید در جهاد تبیین و مقابله با قدرت رسانه‌ای دشمن در حوادث و فتنه‌ها نهایت تلاش خود را به‌کار گیریم.

عظیم ابراهیم‌پور، مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاهبه گزارش ایکنا از یزد، عظیم ابراهیم‌پور، مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، شامگاه جمعه، 22 مهرماه در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی استان یزد با اشاره به اهمیت دشمن‌شناسی، حرام‌خواری و حرام‌زادگی را دو عنصر مهم در دشمنی با حق بیان کرد و گفت: هالیوود به عنوان یگان پیشرو یهود از طریق قدرت رسانه، به رواج و عادی‌سازی این دو عنصر می‌پردازد چرا که در آستانه ظهور، تنها کسانی می‌توانند در مقابل امام حق بایستند که حرام‌زاده یا حرام‌خوار باشند.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه تنها دو مکتب اسلام ناب و یهود هستند که برای آینده جهان برنامه دارند بیان کرد: یهود به درستی دریافته است که قدرت آینده جهان متعلق به اسلام است، بنابراین با پرداخت هزینه‌های بسیار سعی در تحریف تاریخ اسلام دارد.

وی، مدیریت نظام سلطه، تشکیل سازمان‌هایی مانند بهداشت جهانی، یونیسف، یونسکو و... همچنین تسلط بر علم و نظام آموزشی جهان را با هدف دست یافتن به خواسته‌های نامشروع خود از جمله جنایت‌های یهود برشمرد و گفت: عقیم‌سازی مسلمانان و شیعیان از سال‌ها پیش نیز در دستور کار یهود بوده است که در برخی کشورها اجرایی کرد.

ابراهیم‌پور با اشاره به پیچ تاریخی مهم در عصر حاضر گفت: متأسفانه دشمنان ما غرب و پهلوی را در ذهن برخی از جوانان امروز به عنوان دو قدرت به تصویر کشیده‌اند. در حالی که غرب سعی دارد با پوشاندن توانمندی‌ها و بزرگ‌نمایی نقاط ضعف ما، جبهه حق را در ذهن جوانان تضعیف کرده و جبهه باطل را قوی و ایده‌آل جلوه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ارائه شرح مختصری از فتنه‌های اخیر، به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و گفت: هر چه به دوران ظهور نزدیک می‌شویم، فاصله وقوع فتنه‌ها کمتر شده و شاهد فتنه‌های بیشتر و سنگین‌تری هستیم.

این فعال فرهنگی اظهار کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد امروز آمریکا به شدت در حال فروپاشی بوده و اروپا به ذلت افتاده است. ریشه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی غرب، یک به یک خشکیده و این درخت به ظاهر قدرتمند، به تک ریشه «قدرت رسانه‌ای» پابرجا مانده است.

سخنران نشست تبیینی خدام هیئت انصار ولایت یزد و تعدادی از فعالان فرهنگی استان، جهاد تبیین را تنها راه نابودی تک ریشه قدرت رسانه‌ای دشمن دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی با جوانان دهه هشتاد، به اوج خود خواهد رسید، بنابراین ما باید برای جوانان‌مان فرصت حمله آفندی به دشمن را فراهم کنیم.

ابراهیم‌پور در بخش پایانی سخنان خود، بر اهمیت جهاد تبیین به عنوان واجب عینی و تکلیف هر مسلمان در هر قشری تأکید کرد و افزود: ما باید در جهاد تبیین و مقابله با قدرت رسانه‌ای دشمن در حوادث و فتنه‌ها نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی گفت: تشکیل تمدن بزرگ اسلامی نزدیک است و با تشکیل این تمدن، جهان شاهد برپایی حکومت امام عصر(عج) خواهد بود و زندگی بشر به بهترین شکل ممکن ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha