برگزاری نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی محمودآباد
کد خبر: 4079779
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

برگزاری نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی محمودآباد

نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان محمودآباد ۳۰ مردادماه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی محمودآبادبه گزارش ایکنا از مازندران، نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان محمودآباد با حضور فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای هیئت اندیش‌ ورز این شهرستان ۳۰ مردادماه با موضوع بررسی مسائل قرآنی و فرهنگی در جامعه بین بانوان و دختران جوان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محمودآباد گفت: تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در تمامی حوزه‌ها ضرورت دارد و از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات در سطح شهرستان توسط بانوان فعال در عرصه قرآنی و فرهنگی باشد.

وی افزود: اندیشه‌ورزی نیاز به انسان‌هایی دارد که نگاه دقیق به مسائل دارند، تا از زوایای مختلف موضوع‌های مورد نظر را مورد بررسی قرار می‌دهند.

روح‌الله علیزاده، فرماندار محمودآباد نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت:  امیدواریم که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در شهرستان بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان جامعه بانوان و دیگر آحاد جامعه تعمیق و گسترش دهیم.

وی ادامه داد: باید در راستای اعتلای هرچه بیشتر نظام در گام دوم انقلاب و توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی شهرستان گام‌های مؤثری برداریم.

در ادامه اعضای حاضر در این نشست، ضمن تشریح فعالیت‌های این هیئت، به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل فرهنگی و قرآنی شهرستان پرداختند.

انتهای پیام
captcha