جهاد تربیتی 105 دانشجومعلم یزدی در مناطق محروم
کد خبر: 4061314
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

جهاد تربیتی 105 دانشجومعلم یزدی در مناطق محروم

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد با اشاره به اجرای فاز دوم طرح «جهاد تربیتی» در استان گفت: در قالب این طرح 105 دانشجومعلم جهادگر این استان برای یک هزار و 183 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال و مشاوره تحصیلی برگزار کردند.

منصور دهقان منشادی، دانشگاه فرهنگیان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، منصور دهقان‌منشادی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد، امروز، 11 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان یزد در قالب طرح «جهاد تربیتی» با حضور در مناطق محروم به دانش‌آموزان عقب مانده از تحصیل کمک کردند.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح برای اولین بار توسط اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد اجرا شد؛ گفت: در راستای عدالت آموزشی و با توجه به تفاهم‌نامه سه جانبه جهاد تربیتی بین دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش و بسیج دانشجویی، 105 دانشجومعلم جهادگر این دانشگاه در سطح مناطق و شهرستان‌های استان یزد برای یک هزار و 183 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال همراه با مشاوره تحصیلی برگزار کردند.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد بیان کرد: با توجه به شرایط تحصیل در دوره شیوع کرونا و مجازی بودن آموزش‌ها، فاز دوم این طرح از اول بهمن ماه 1400 آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه 1401 در مناطق و شهرستان‌های استان به اجرا درآمد و همچنین در کنار این طرح مشاوره تحصیلی هم به دانش آموزانی که نیاز داشتند، ارائه شد.

وی یادآور شد: در فاز اول طرح جهاد تربیتی 230 دانشجومعلم جهادگر دانشگاه فرهنگیان یزد در سطح مناطق و شهرستان‌های استان یزد برای هزار و 300 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس‌های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

انتهای پیام
captcha