روحانیان جنوب فارس گردهم آمدند
کد خبر: 4045194
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷

روحانیان جنوب فارس گردهم آمدند

ششمین همایش روحانیان جنوب منطقه فارس با حضور بیش از ۵۰۰ نفر به میزبانی مدرسه علمیه رضویه لامرد برگزار شد.

گردهمایی روحانیون جنوب فارس، لامردبه گزارش ایکنا از فارس، ششمین همایش بزرگ روحانیون جنوب استان فارس با حضور بیش از ۵۰۰ روحانی و طلبه منطقه جنوب عصر شنبه، 6 فروردین در مدرسه علمیه رضویه لامرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس محمودی، دبیر همایش روحانیون جنوب استان فارس در این همایش گفت: ذیل این همایش چهار کارگروه علمی پژوهشی، اقشار، تبلیغ و کارگروه مدیران فرهنگی و ائمه جمعه جنوب فارس تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری همایش طلاب و روحانیون جنوب استان فارس ۲ کار مهم صورت گرفته است، اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدای روحانی و دیدار و ملاقات با خانواده‌های علمای جنوب فارس از برنامه‌های جنبی همایش بود.

حجت‌الاسلام یونس ابوالحسنی، دبیر کارگروه تبلیغ همایش نیز در ادامه با بیان اینکه جهان امروز، جهان تبلیغ و ارتباطات است، گفت: امام راحل می‌فرمودند سلاح تبلیغات برنده‌ تر از سلاح جنگی است.

به گفته نماینده طلاب جنوب استان فارس، دشمن سال‌ها است به شکل هدفمند اقدام به تحریف اعتقادات انقلابی ما می‌کند، لذا جهاد تبیین دفاع از آرمان‌های انقلاب باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان به تشریح مصوبات جلسات کارگرو‌ه‌های چهارگانه پرداخت و افزود: تمرکز بر بومی‌سازی تبلیغ و توجه به نیازسنجی‌های موجود در عرصه تبلیغ، هم‌افزایی عملیاتی نهادهای متولی فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تمرکز بر نیروی‌های انسانی موجود در منطقه جهت حمایت از عملیات‌ های تبلیغی، ایجاد زمینه‌های رسانه‌های از حیث مهارت افزایی و سواد رسانه‌ای، آگاهی‎بخشی عمومی به وسیله بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس جهاد تبیین در شناخت صحیح در دستاوردهای انقلاب، ایجاد کارگروه‌های متعدد تبلیغی در حوزه‌های گوناگون تبلیغ به سبک تشکیلاتی و شناسایی آسیب‌های مهم منطقه بر اساس اولویت‌های منطقه از جمله این مصوبات هستند.

انتهای پیام
captcha