آیت‌الله فقیه با تواضع و رفتار نیک محبوب‌القلوب شد
کد خبر: 4044814
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
آیت‌الله دژکام:

آیت‌الله فقیه با تواضع و رفتار نیک محبوب‌القلوب شد

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با یادآوری خدمات مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه گفت: نکته‌ای که آن عالم ربانی را محبوب‌القلوب می‌کرد، تواضع، سعه صدر، رفتار نیک و بزرگ‌منشانه‌ای بود که با آحاد مردم داشتند.

آیت الله دژکام در مراسم تشییع آیت الله فقیه، نی ریز به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، ظهر امروز، 4 فروردین در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه، امام‌جمعه فقید نی‌ریز و عضو مجلس خبرگان رهبری که در نی‌ریز برگزار شد، گفت: مرحوم آیت‌الله فقیه از علما و بزرگمردانی بود که تمام کمالات علمی در ایشان جمع بود.

وی با بیان اینکه ایشان بیش از 40 سال در کسوت امامت جمعه نی‌ریز خدمت کردند و در سال‌های اخیر هم نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بودند، افزود: نکته‌ای که آیت‌الله فقیه را محبوب‌القلوب می‌کرد، تواضع، سعه صدر و رفتار نیک و بزرگ‌منشانه‌ای بود که با همه آحاد مردم داشتند.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: این صفات و سجایای اخلاقی برجسته مرحوم آیت‌الله فقیه به عنوان یک خاطره برای همه مردم نی‌ریزو استان فارس و شهرهای همجوار باقی مانده است.

امام‌جمعه شیراز در پایان ابراز امیدواری کرد: این خلق خوشی که مرحوم آیت‌الله فقیه از پیامبر اکرم‌(ص) به ارث برده بودند، باعث شود که در منزل آخرتشان هم همنشین پیامبر(ص) باشد.

یادآور می‌شود، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه، امام‌جمعه فقید نی‌ریز تا ساعتی پیش در این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی نظیر استاندار فارس ادامه داشت.  

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha