زمان مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت‌الله فقیه اعلام شد
کد خبر: 4044610
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

زمان مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت‌الله فقیه اعلام شد

برادرزاده مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه فقید نی‌ریز زمان برگزاری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری آن عالم ربانی را در شیراز و نی‌ریز اعلام کرد.

آیت الله سیدمحمد فقیه، امام جمعه فقید نی ریزسیدعلی فقیه، برادرزاده مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه فقید نی‌ریز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن عرض تسلیت درگذشت آن عالم ربانی به ساحت مقدس امام زمان(عج) و نائب بر حقشان، حضرت امام خامنه‌ای گفت: برای مرحوم آیت‌الله فقیه مراسم وداع و تشییع در شیراز و نی‌ریز تدارک دیده شده است.

وی افزود: نخستین مراسم مربوط به شیراز است که فردا، 3 فروردین‌ماه همزمان با نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور مسئولان برگزار خواهد شد که در این مراسم به احتمال زیاد آیت‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس بر پیکر این عالم ربانی نماز خواهد خواند.

فقیه بیان کرد: مراسم دوم فردا شب در زادگاهشان شهرستان نی‌ریز است که در این راستا مراسم وداعی با آن عالم ربانی که بیش از 70 سال در عرصه دین به مردم خدمت کرد، برگزار خواهد شد.

وی، زمان برگزاری مراسم تشییع مرحوم آیت‌الله فقیه را صبح پنج‌شنبه، 4 فروردین‌ماه جاری و مکان آن را شهرستان نی‌ریز اعلام کرد و افزود: پیکر مطهر آن عالم ربانی در جوار امامزادگان سیدحسن و حسین(ع) نی‌ریز به خاک سپرده خواهد شد.

برادرزاده مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه اظهار کرد: مراسم ختم و تکریم یاد مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه نیز عصر پنج‌شنبه، 4 فروردین در شهرستان نی‌ریز برگزار خواهد شد.

فقیه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آن مرحوم این اواخر قریب یک ماه در بیمارستان‌های نمازی و شهید فقیهی شیراز به دلیل بیماری کلیوی بستری بودند که مسئولان مختلفی هم به عیادت ایشان آمدند، گفت: در نهایت آن عالم ربانی ساعت 15 امروز، 2 فروردین بر اثر ابتلا به بیماری به ملکوت اعلی پیوستند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha