دلسوزی و اخلاص از ویژگی‌های بارز آیت‌الله فقیه بود
کد خبر: 4044640
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲

دلسوزی و اخلاص از ویژگی‌های بارز آیت‌الله فقیه بود

در بخشی از پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله فقیه آمده است: دلسوزی، محبت، اخلاص و صمیمیت از ویژگی‌های بارز این فقیه پارسا بود.

آیت‌الله سیدمحمد فقیه، امام جمعه فقید نی ریز به گزارش ایکنا از فارس، در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدمحمد فقیه، امام‌جمعه فقید نی‌ریز و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی عالم ربانی و امام جمعه خدوم شهرستان نی‌ریز، حضرت آیت‌الله سیدمحمد فقیه رضوان‌الله تعالی علیه سبب اندوه و تأثر گردید. دلسوزی، محبت، اخلاص و صمیمیت از ویژگی‌های بارز این فقیه پارسا بود.

عضویت در شورای حوزه علمیه استان فارس که ایشان با همه کسالت‌ها و بیماری‌ها سعی در شرکت منظم در جلسات آن را داشتند در کنار تأسیس مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان نی‌ریز و مسئولیت حمایت از آن، نام ایشان را در خدمتگزاری ارزشمندشان به حوزه‌های علمیه استان ماندگار کرد، همان‌طور که عضویت در مجلس خبرگان رهبری نیز در کنار سنگر امامت جمعه سند دلدادگی ایشان به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه فارس، علمای اعلام و مردم شریف شهرستان نی‌ریز به ویژه خانواده مکرم و فرزندان آن مرحوم از خداوند متعال علوّ درجات و رفعت جایگاه را خواستارم.

قطعا خلأ چنین شخصیت‌هایی برای همه ما خسارت است و جبران آن به این زودی امکان‌پذیر نیست.

تغمده الله فی رحمته الواسعة»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha