طرح تربیت مربی قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شد
کد خبر: 4043062
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

طرح تربیت مربی قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شد

طرح تربیت مربی در رشته‌های مفاهیم قرآن کریم و مفاهیم نهج‌البلاغه از سوی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره برگزار شد.

طرح تربیت مربی قرآن و نهج‌البلاغهبه گزارش ایکنا، طرح تربیت مربی در رشته‌های مفاهیم قرآن کریم و مفاهیم نهج‌البلاغه از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تدبر در قرآن و سیره برگزار شد.

از مدرسان این طرح می‌توان به حجت‌‌الاسلام والمسلمین امین‌نیا در دوره مفاهیم قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌زاده در دوره مفاهیم نهج‌البلاغه و حجت‌الاسلام والمسلمین ویژه در دوره عمومی اشاره کرد. این طرح که از نیمه اول بهمن‌ماه آغاز شد، در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 15 تا 20:30 به مدت دو ماه به صورت حضوری در محل مؤسسه و آنلاین در بستر سامانه LMS برپا شد.

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به کلیات روش‌ها و فنون تدریس، معرفی تکنولوژی‌های آموزشی و ابزارهای مختلف، روان‌شناسی رشد و یادگیری، معرفی بهترین ترجمه‌ها یا تفاسیر، معرفی مهم‌ترین و بهترین منابع آموزشی و کمک آموزشی، آموزش روش‌های متناسب مفاهیم قرآن کریم با توجه به رده سنی، قرآن‌شناسی، کتاب‌شناسی، روش‌شناسی، موضوع‌شناسی، اصول و روش‌های تدریس، دروس تخصصی مفاهیم نهج‌البلاغه، معرفی بهترین نسخه‌ها و ترجمه‌ها، معرفی مهم‌ترین و بهترین منابع آموزشی و کمک آموزشی، آموزش روش‌های متناسب مفاهیم نهج‌البلاغه با توجه به رده سنی، امام‌شناسی، کتاب‌شناسی، روش‌شناسی، موضوع‌شناسی و اصول و روش‌های تدریس مفاهیم نهج‌البلاغه اشاره کرد.

این طرح ویژه افراد در بازه سنی ۲۵ تا ۴۵ که دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های الهیات و معارف اسلامی یا مدرک سطح دو حوزوی بودند، برپا شد و طی امروز و فردا آزمون آن در حال برگزاری است.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه مجوز خود را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده و به نشانی مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، میدان ۱۰ دی، رازی غربی ۸، پلاک ۵۶ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha