مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت قم تعیین شد + عکس
کد خبر: 4032095
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت قم تعیین شد + عکس

حجت‌الاسلام والمسلمین قادر امینی به عنوان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم تعیین شد.

جلسه هئیت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم به گزارش ایکنا، طی نخستین جلسه هئیت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم به منظور تعیین انتخاب هیئت رئیسه برگزار شد که طی آن حبیب‌الله عزیزی با اکثریت آرای اعضا به عنوان رئیس هیئت مدیره، احمد بهشتی به عنوان نائب‌رئیس، مرتضی ابراهیمی به عنوان دبیر هیئت مدیره انتخاب شدند. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین قادر امینی به عنوان مدیرعامل اتحادیه استان قم معین شد.

حجت‌الاسلام امینی، درباره مهمترین برنامه‌ای که برای آینده فعالیت‌های اتحادیه و مؤسسات قرآنی در نظر دارد، گفت: انعکاس اخبار از فعالیت‌های مؤسسات استان مهمترین برنامه مدنظر است چرا که شاید بتوان گفت حدود 30 مؤسسه در استان قم هستند که با وجود فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی که دارند، اما در سطح استان گمنام هستند.

وی ادامه داد: سعی‌مان بر این است که اتحادیه دائماً مؤسسات استان را رصد و عملکرد آنها را ارزیابی کند و شرایطی را فراهم کند تا فعالیت آنها بیشتر اطلاع‌رسانی شود.

جلسه هئیت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم

یادآوری می‌شود، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم در حالی با حضور حداکثر مؤسسات قرآنی استان در آستان امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) برگزار شد که با اکثریت آرا، اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی استان تعیین شد.

براساس این گزارش، حبیب‌الله عزیزی، مدیر مؤسسه آیات هدایت، حجت‌الاسلام حسین اجرایی از مؤسسه اسوه منتظران، احمد بهشتی از مؤسسه تبیان، مرتضی ابراهیمی از مؤسسه نسیم ثقلین، حجت‌الاسلام قادر امینی از مؤسسه جامعةالایات الکریمه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر شفیعی از مؤسسه نور سراج مهدیه و حجت‌الاسلام محمدعلی محمدی از مؤسسه معارف ثقلین به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و مهدی پیوندزنی از مؤسسه رصدگر عمق آسمان به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره اتحادیه تعیین شدند.

جلسه هئیت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم

همچنین حجت‌الاسلام وحید وفایی‌نکو از مؤسسه ندای رحمت فردوس، حجت‌الاسلام حمزه اسلامی‌نسب از مؤسسه انصار طاها قم و حجت‌الاسلام حسین صدری از مؤسسه مشکات ولایت به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی انتخاب و فاطمه فرهادی از مؤسسه خادمان عرشیان زمین به عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.

انتهای پیام
captcha