ضرورت استفاده از ظرفیت مجازی دانشگاه‌ها برای روایت قبل و بعد از انقلاب
کد خبر: 4029315
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
رئیس جهاددانشگاهی فارس مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت مجازی دانشگاه‌ها برای روایت قبل و بعد از انقلاب

رئیس جهاددانشگاهی فارس بر استفاده از ظرفیت مجازی دانشگاه‌های استان برای روایت قبل و بعد از انقلاب تاکید کرد و گفت: توقع است که مشارکت دانشجویان به ویژه در مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، به صورت متمرکز انجام شود.

به گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی رئیس، جهاددانشگاهی فارس در جلسه کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان استان فارس در نکوداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد: وظیفه داریم تا با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها که وظیفه روشنگری اذهان و رفع ابهامات به ویژه در شرایط فعلی را بر عهده دارند، برای تحقق اهداف انقلاب گام‌های مطلوب‌تری برداریم.

رئیس جهاددانشگاهی فارس همچنین بر ارائه فعالیت‌های مجازی و میدانی، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، ارائه دستاوردها در قالب نمایشگاه و ایجاد بستر مشارکت دانشجویی تاکید کرد و گفت: حاصل تلاش دانشگاه‌ها در چهار دهه اخیر به صورت یک نمایشگاه حضوری و مجازی با استفاده از همه ظرفیت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر حضور همه اعضای این کارگروه در جلسات پیش‌بینی شده، افزود: با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی و الزامی شدن حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها، انتظار است برنامه‌های پیش‌بینی شده با احساس وظیفه و دقت بیشتری اجرایی شوند.

بابایی ادامه داد: امروز ایران پس از چهار دهه از انقلاب در حوزه‌های مختلف از استقلال و سربلندی برخوردار است.

رییس خبرگزاری ایکنا شعبه فارس همچنین بر استفاده از ظرفیت مجازی دانشگاه‌های استان برای روایت قبل و بعد از انقلاب تاکید کرد و گفت: توقع است که مشارکت دانشجویان به ویژه در مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، به صورت متمرکز انجام شود.

رئیس جهاددانشگاهی فارس، وجود سه خبرگزاری در مجموعه جهاددانشگاهی استان را ظرفیت خوبی برای پوشش برنامه‌های فرهنگی دهه فجر عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه نگاه به جامعه دانشگاهی کشور نسبت به دیگر اقشار و اصناف متفاوت است، توقع است که دانشگاهیان در مراسمات ملی، شایستگی خود را با استفاده از ظرفیت جوانان نشان دهند.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود بر اثرگذاری و خروجی مطلوب برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: مکتب سلیمانی از مواردی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، لذا می‌طلبد که در این حوزه با استفاده از ظرفیت دانشجویان ورود جدی داشته باشیم.

این مقام مسئول همچنین ابراز امیدواری کرد که با حمایت دانشگاهیان شاهد بروز و ظهور یک رویکرد واقعی از توان دانشگاهی استان در سالگرد انقلاب اسلامی باشیم. 

محمدرضا غلامپور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: همچون سال‌های گذشته، امسال نیز جهاددانشگاهی به عنوان رئیس کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان فارس انتخاب شده است.

غلامپور گفت: به نظر می‌رسد برنامه‌های مشترک به صورت منسجم اجرا نشده و انتظار است که امسال شاهد ارائه برنامه جامع و واحد باشیم.

وی به راه‌اندازی کارگروه شهرستانی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و حضور و تجمع در راهپیمایی در یک محل مشترک اشاره کرد و خواستار شرکت دانشجویان استان در مسابقات کتاب و پایان نامه صدیقی و جشنواره شعر باران شد.

گفتنی است، در این نشست مسئولان فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های فارس به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در راستای برگزاری چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام
captcha