آغاز به کار نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در فارس
کد خبر: 4013217
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

آغاز به کار نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در فارس

نخستین نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس افتتاح شد.

نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، جهاددانشگاهی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، نخستین نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس از امروز، 23 آبان در محل این پارک آغاز به کار کرد و به مدت ٤ روز و تا ٢٦ آبانماه جاری ادامه دارد.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: در راستای بزرگداشت روز فرهنگ عمومی، موضوع خلاقیت‌های فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که هدف پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، خلاقیت در مباحث فرهنگی و صنایع دستی است، لذا به پیشنهاد پارک واحد فارس این نمایشگاه برگزار شد.

بابایی بیان کرد: تیم‌های برتر در این حوزه به مدت ٤ روز فعالیت‌های فرهنگی، خلاقیت‌ها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه شاهد تنوع غرفه‌ها در این نمایشگاه هستیم، اضافه کرد: دستاوردهای جدید و خوبی در این نمایشگاه عرضه شده است.

بابایی، تامین زیرساخت‌های فرهنگی در راستای اقتصاد فرهنگی را از دیگر اهداف مهم پارک متبوع برشمرد و ابراز امیدواری کرد که شاهد حمایت فرهنگوران از این نمایشگاه باشیم.

وی همچنین از رونمایی پوستر شعر باران در حاشیه این نمایشگاه نیز خبر داد و مجددا از همه هنرمندان، فرهنگوران و مسئولان استانی برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

یادآور می‌شود، تعدادی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام
captcha