مکتب حاج قاسم؛ محور نمایشگاه عکس ایتالیا + تصاویر
کد خبر: 4026576
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

مکتب حاج قاسم؛ محور نمایشگاه عکس ایتالیا + تصاویر

نمایشگاه عکس از فعالیت‌ها و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا به مناسبت دومین سالگرد شهادت آن سردار سرافراز برگزار شده است.

مکتب حاج قاسم؛ محور نمایشگاه عکس ایتالیابه گزارش ایکنا؛ این نمایشگاه با عنوان «قهرمانان هرگز نمی‌میرند» به صورت مجازی برگزار شده است و همچنان ادامه دارد.

این نمایشگاه مجازی به نشانی اینترنتی https://www.irancultura.it/iranart/ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و در آن 46 اثر هنری درباره فعالیت‌ها و مکتب شهید سلیمانی به نمایش گذاشته شده است.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا، اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری نمایشگاه «قهرمانان هرگز نمی‌میرند» همکاری داشته و این نمایشگاه با متن ایتالیایی در توضیح محتوای نمایشگاه همراه است.

زندگی، فعالیت‌ها و مکتب سپهبد شهید سلیمانی، محتوای متن ایتالیایی تهیه‌شده برای این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد و وصیت‌نامه این سردار بزرگ از دیگر بخش‌های نمایشگاه است.

رایزنی فرهنگی کشورمان در ایتالیا همچنین به موازات برگزاری این نمایشگاه مجازی که به مدت یک هفته دایر خواهد بود، وبیناری با مشارکت مرکز مطالعات بین‌المللی خانه دانایی شهر رُم، انجمن فرهنگی منتظران منجی، انتشارات عرفان و مرکز مقاومت بسیج و امور ایثارگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با عنوان «قهرمانان هرگز نمی‌میرند» برگزار کرد.

انتهای پیام
captcha