برگزاری کلاس آنلاین تفسير قرآن ویژه بانوان در هامبورگ
کد خبر: 4009983
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

برگزاری کلاس آنلاین تفسير قرآن ویژه بانوان در هامبورگ

مرکز اسلامی هامبورگ در ماه جاری میلادی(نوامبر 2021) کلاس‌های هفتگی تفسیر موضوعی قرآن به صورت آنلاین برای بانوان برگزار می‌کند.

برگزاری کلاس آنلاین تفسير قرآن ویژه بانوان در هامبورگبه گزارش ایکنا، واحد بانوان مرکز اسلامی هامبورگ اعلام کرد: این کلاس‌ها روزهای چهارشنبه از ساعت 11 تا 12 به وقت هامبورگ برگزار می‌شود و همچنین اساتید مرکز اسلامی هامبورگ روزهای پنج‌شنبه به صورت آنلاین روخوانی و جزء‌خوانی و ترجمه قرآن را به بانوان آموزش می‌دهند.

روزهای سه‌شنبه نیز کلاس آموزش زبان انگلیسی در سطح مبتدی ساعت 10 تا 11 و کلاس احکام ویژه بانوان ساعت 11 تا 12 برگزار می‌شود و کتابخوانی کتاب «حقوق حیوانات در اسلام» به زبان آلمانی و فارسی در ساعت 11 تا 12 روزهای جمعه از برنامه‌های مرکز اسلامی هامبورگ برای دختران گروه سنی 9 تا 14 سال است.

بانوانی که مایل به شرکت در کلاس‌های آنلاین هستند، می‌توانند نام، نام خانوادگی و شماره تلفن و آیدی اسکایپ خود را برای ثبت نام از طریق تلگرام به آی دی «@mashreghi77» اعلام کنند.

همچنین افرادی که از ایران مایل به شرکت در کلاس‌ها هستند می‌توانند به صورت ماهیانه با پرداخت 100 هزار تومان در تمامی کلاس‌های یاد‌شده شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha