قهرمانان قرآنی جذب آموزش و پرورش شوند
کد خبر: 4005995
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
انتظار فعالان قرآنی از دولت جدید / ۲۳

قهرمانان قرآنی جذب آموزش و پرورش شوند

مرتل برتر استان فارس با بیان اینکه از دولت جدید درخواست داریم که نگاهی مانند قهرمانان سایر رشته‌ها به قهرمانان قرآنی شود، گفت: افرادی قهرمانان قرآنی باید جذب آموزش و پرورش شوند تا بتوانیم نسل آینده فاخری تربیت کنیم.

میلاد عظیمی، مرتل برتر استان فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، به تبیین انتظاراتش از دولت جدید پرداخت و گفت: نخستین درخواست ما این است که به قهرمانان قرآنی مانند قهرمانان ورزشی نگاه و تدابیری اتخاذ کنند.

وی افزود: افرادی بهتر از قهرمانان قرآنی برای کاری مثل معلمی قرآن نیستند و باید جذب آموزش و پرورش شوند تا بتوانیم نسل آینده قرآنی فاخری تربیت کنیم.

عظیمی با طرح این سؤال که چرا یک قاری بین‌المللی به دلیل نبود شغل، پیک موتوری می‌شود، افزود: این درخواست زیادی نیست که بخواهیم نگاهی مانند قهرمانان سایر رشته‌ها به قهرمانان قرآنی شود.

مرتل برتر فارس با تأکید بر اینکه برای قهرمانان قرآنی در هر سطحی اعم از استانی، ملی و بین‌المللی تسهیلاتی در نظر گرفته شود، گفت: این تسهیلات می‌تواند شامل شغل، بیمه، سربازی و غیره شود.


بیشتر بخوانید:


وی با بیان اینکه بیمه فعالان قرآنی را برای حافظان و قاریان قرآن مدنظر بگیریم و فقط به مؤسسات اکتفا نکنیم، گفت: متأسفانه اطلاع زیادی در این زمینه ندارم اما شنیده‌ام اگر فردی بخواهد از این بیمه استفاده کند باید مبلغ بالایی پرداخت کند.

عظیمی یادآور شد: قرآنیان افراد قانعی هستند و درخواست یک شغل و تسهیلات متوسط توقع زیادی نیست که نتوان برای آنان انجام داد ضمن اینکه تعداد این افراد هم زیاد نیست. در هر استان شاید 10 یا 20 نفر و در کل کشور شاید یک تا 2 هزار نفر به عنوان قهرمانان قرآنی باشند.

مرتل برتر فارس در پایان تأکید کرد: خوب است که تسهیلات و تشویق‌هایی هم برای قهرمانان قرآنی در نظر گرفته شود تا حداقل از راهی که در پیش گرفته‌اند دلسرد نشوند.

انتهای پیام
captcha