موفقیت جوان مصری در سبک جدید تلاوت + فیلم
کد خبر: 4003283
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۰

موفقیت جوان مصری در سبک جدید تلاوت + فیلم

ابراهیم محمد البیومی، جوان 22 ساله، دانش‌آموخته‌ دانشگاه الازهر و حافظ کل قرآن کریم است که به خلاقیت و نوآوری در قرائت قرآن کریم مشهور است.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، ابراهیم محمد البیومی، جوان 22 ساله مصری است که از سوی مسئولین نهادهای قرآنی در کشورش به خلاقیت و نوآوری در قرائت قرآن کریم شناخته شده است. 
إبراهیم اهل شهر زفتی استان الغربیه مصر است که می‌گوید انس و حفظ قرآن کریم را از طریق یکی از بزرگ‌ترین مساجد زادگاه خود در دوران کودکی آغاز کرده است.

موفقیت جوان مصری در سبک جدید تلاوت + فیلم
او مرحوم شیخ علی خیرالدین را آموزگار خود در یادگیری خوب قرائات قرآنی در دوران کودکی می‌داند و می‌گوید که با کمک‌های او توانسته در حفظ و قرائت قرآن پیشرفت کند و در مسابقات دینی جایزه‌های متعدد بگیرد.

ابراهیم با بیان اینکه در دوران کودکی و نوجوانی شوق او به حفظ و تلاوت قرآن روز به روز بیشتر شده بود گفت که از طریق مسجد نیمی از قرآن را حفظ کرده و با کمک همه اعضای خانواده‌اش که آنها را دوستدار و مونسان کتاب پروردگار توصیف کرد، توانسته به نعمت بزرگ قرائت قرآن نائل شود.
ابراهیم با بیان اینکه مقامات صوت و تجوید قرائت را نزد یکی از بزرگترین اساتید در سطح کشور مصر آموخته است، می‌گوید که در سن شانزده سالگی هم موفق به حفظ کامل قرآن شده و در همایش جوانان جهان اسلام هم رتبه نخست را به دست آورده است و این اتفاقات را آغازگر خیر و نیکی برای آینده خود توصیف می‌کند.

موفقیت جوان مصری در سبک جدید تلاوت + فیلم
او با اشاره به اینکه دانش‌آموخته رشته بازرگانی از دانشگاه الازهر و حسابدار اداره کل وزارت برق مصر است، تاکید کرد: اگر قرآن در زندگی انسان نباشد انسان راهی به سعادت ندارد، زیرا به لطف قرآن کریم است که همه درهای بسته به روی انسان باز می‌شود و قرآن چراغ راهی است که آینده را پیش روی انسان روشن می‌کند.

در ادامه ویدئویی از تلاوت ابراهیم محمد البیومی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
captcha