تجدید میثاق حماس با آرمان‌ شهدای مقاومت برای آزادسازی فلسطین
کد خبر: 4002798
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

تجدید میثاق حماس با آرمان‌ شهدای مقاومت برای آزادسازی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به مناسبت سالروز تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر تجدید میثاق گروه‌های مقاومت با آرمان شهدا برای آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر گفت: مبارزه با رژیم اشغالگر تا زمانی که تکبیرگویان وارد مسجدالاقصی شویم ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از سایت حماس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با صدور بیانیه‌ای سی و چهارمین سالروز تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به زیاد النخاله، دبیرکل این جنبش، اعضای دفتر سیاسی و عموم رهبران و اعضای این جنبش تبریک گفت.

حماس با اشاره به تأثیر تأسیس جنبش جهاد اسلامی در تقویت مقاومت، آرمان آزادی‌خواهی و حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود گفت: ما به این مناسبت بر وحدت هدف و وجوه مشترک گروه‌های فلسطینی مبتنی بر مقاومت و مبارزه با رژیم اشغالگر و پیشبرد وحدت کلمه و ادامه ائتلاف محکم میان گروه‌های مقاومت در مسیر رسیدن به هدف مشترک آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر تأکید می‌کنیم.

در بیانیه حماس آمده است: تصویر روشنی که گروه‌های قدس، کتائب القسام و همه شاخه‌های نظامی مقاومت فلسطین را در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی گرد هم آورده است، یک حقیقت ثابت باقی خواهد ماند و تا آزادسازی سرزمین و مقدسات تغییر نخواهد کرد.

حماس افزود: در این روز خوب، یاد فرماندهان شهید دکتر شهید فتحی شقاقی، دکتر شهید رمضان شلح و همه شهدا و اسرای جنبش جهاد اسلامی را که با خون خود پایبندی به آرمان آزادسازی را ثابت کردند، گرامی می‌داریم.

این جنبش تأکید کرد: ما با ارسال تبریکات صمیمانه خود به همراهانمان در مسیر مقاومت با آنها در وفاداری به فلسطین تجدید پیمان می‌کنیم تا روزی که در صحن‌های مسجدالاقصی هلهله‌کنان و تکبیرگویان گرد هم آییم و آزادی فلسطین را جشن بگیریم.

انتهای پیام
captcha