جهاد اسلامی: ملت بحرین زیر بار ذلت سازش با صهیونیست‌ها نمی‌روند
کد خبر: 3994418
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

جهاد اسلامی: ملت بحرین زیر بار ذلت سازش با صهیونیست‌ها نمی‌روند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام آغاز مأموریت سفیر بحرین در تل‌آویو را نقطه تاریکی در تاریخ حکام آل خلیفه خواند و گفت که ملت بحرین هرگز نمی‌پذیرند کشورشان جولانگاه صهیونیست‌ها شود.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو صوت القدس،  جنبش جهاد اسلامی فلسطین خطاب به حاکمان بحرین تأکید کرد که آنها هیچ نفعی از دوستی با دشمن صهیونیستی نخواهند برد.

طارق سلمی، سخنگوی رسانهای جنبش جهاد اسلامی گفت: تاریخ، اعلام آغاز مأموریت سفیر بحرین نزد رژیم دشمن را به عنوان نقطه سیاهی در تاریخ حاکمان بحرین ثبت خواهد کرد.

او با بیان اینکه عادی‌سازی روابط هرگز خیری برای بحرین نخواهد داشت، گفت: این کشور هیچ نفعی از ائتلاف خفت‌بار حاکمانش با دشمن صهیونیستی نخواهد بود.

سلمی تصریح کرد: ما یقین داریم که ملت بحرین هرگز سیاستهای حرکت شتابزده به سمت عادی‌سازی روابط و تبدیل کشورشان به جولانگاهی برای صهیونیست‌ها را نخواهند پذیرفت.

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: ملت بحرین، ملتی اصیل هستند که ذلت را نمی‌پذیرند و خط مشی عادی‌سازی بیانگر اراده ملت بحرین نیست که به یاری فلسطین و ملت آن پایبند است.

خالد یوسف الجلاهمه، سفیر بحرین در سرزمین‌های اشغالی دیروز سه‌شنبه وارد تل‌آویو شد تا مأموریت خود را به عنوان اولین سفیر کشورش پس از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی آغاز کند.

اواخر سال 2020 بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که اواخر دوران خود در کاخ سفید را سپری می‌کرد، بحرین و امارات را وادار به امضای توافق ننگین عادی‌سازی روابط را با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید کرد.

این اتفاق با خشم و محکومیت جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین از این اقدام سازشکارانه و خائنانه به وجود آمد. به دنبال بحرین و امارات، سودان و مغرب هم با دشمن صهیونیستی سازش کردند.

انتهای پیام
captcha