هیئت‌های عزاداری دهه دوم محرم ویژه بانوان اردبیلی برگزار می‌شود
کد خبر: 3993726
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

هیئت‌های عزاداری دهه دوم محرم ویژه بانوان اردبیلی برگزار می‌شود

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: برنامه‌های عزاداری ویژه دهه دوم ماه محرم در استان اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه احیای عزاداری سنتی، گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم و برگزاری روضه‌های خانگی در فضای باز در دستور کار قرار گرفته است

رضازاده// هیئت‌های عزاداری دهه دوم محرم ویژه بانوان اردبیلی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی، مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، هفتم شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی اردبیل، آئین سنتی هیئت‌های عزاداری و مجالس روضه‌های خانگی بانوان در فضای باز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های عزاداری ویژه ماه محرم در استان اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه احیای عزاداری سنتی، گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم و نیز برگزاری روضه‌های خانگی در فضای باز در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: این مراسم با حضور پرشور بانوان با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و سلامت عزاداران برگزار که در قالب جلسات سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت عاشورا اجرا خواهد شد.

حقی تصریح کرد: برنامه‌های هیئت‌های مذهبی بانوان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده تا مشکلی از این بابت برای بانوان عزادار استان پیش نیاید.

انتهای پیام
captcha