اجرای برنامه‌های عزاداری اردبیل با محوریت «استغاثه به امام زمان(عج)»
کد خبر: 3994005
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

اجرای برنامه‌های عزاداری اردبیل با محوریت «استغاثه به امام زمان(عج)»

مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، گفت: برنامه عزاداری کانون فرهنگی هنری الزهرا(س)، با محوریت «استغاثه به امام زمان(عج)» اجرا می‌شود.

رضازاده// اجرای برنامه‌های عزاداری اردبیل با محوریت «استغاثه به امام زمان(عج)»به گزارش ایکنا از اردبیل، سیدهاشم سیدی، مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، هشتم شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: برنامه عزاداری این کانون، با محوریت «استغاثه به امام زمان(عج)» و با هدف و رمز نزدیکی ظهور امام عصر(عج) اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: دهه سوم ماه محرم، فرصت ارزشمندی برای برگزاری برنامه‌های عزاداری با این محور بوده تا رمز نزدیکی ظهور صاحب‌الزمان(عج) را دریافته و برای تعجیل در فرج حضرت آقا دست به دامان امام حسین(ع) و یارانش شویم.

مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، تصریح کرد: به مناسبت این ایام، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که شامل مداحی و قرائت زیارت عاشورا، 10 روز دعا و بکا در محفل خواهران کانون و سخنرانی، زیارت آل یاسین، تئاتر مردمی و اجرای سرود توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) است.

سیدی تصریح کرد: از دیگر بخش‌های معنوی این برنامه، می‌توان به دعای تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج)، پرچم گردانی، پخش کلیپ با موضوع ماه محرم و ایستگاه کودک اشاره کرد که از ساعت 16 امروز، به مدت 10 روز در مسجد رحمانیه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای تمامی این برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده و از علاقه‌مندان و عزاداران حسینی برای حضور در این برنامه دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha