فرهنگ ایثار و شهادت ابزار حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است
کد خبر: 3974033
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

فرهنگ ایثار و شهادت ابزار حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ابزار حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است که بایستی در جامعه به آن اهتمام ویژه‌ای شود.

فرهنگ ایثار و شهادت ابزار حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است / قدرت علمی لازمه درک مقام شهدای والامقام استبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ششم خردادماه، در مراسم یادواره شهدای شهرستان گرمی، اظهار کرد: شهدای والامقام و ایثارگران و رزمندگان نعمت‌های جامعه اسلامی و الگو‌های صبر و استقامت و دارای جایگاه والا و ارزشمند هستند.

وی بیان کرد: شهدا و جانبازان قهرمانان واقعی کشورمان بوده و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مؤظفند تا در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر همدلی و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان مرهون خون مطهر شهدای والامقام و دوستداران مکتب شهدا بوده و به همین منظور تمهیدات لازم برای بهسازی گلزار شهدای والامقام در دستور کار قرار گرفته تا منویات مقام معظم رهبری در این زمینه تحقق یابد.

شاهی تصریح کرد: قدرت علمی و عقلانیت برای درک مقام شاخص شهدای والامقام سطح آن را تعیین می‌کند، بنابراین هر فرد به اندازه درک و عقل خود مقام شهید و شهادت را درک کرده و امروز نسل جوان و امروزی با گام برداشتن در عرصه علمی ادامه‌دهنده راه شهدای والامقام کشورمان هستند.

وی بیان کرد: از اهداف بزرگ برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار ارادت به شهدا و پاسداری از خون آنان است که باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام به تکلیف الهی عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha