بهره‌مندی از تجربه‌های یادگاران دفاع مقدس برای حفظ آرمان‌های اسلامی
کد خبر: 3980067
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

بهره‌مندی از تجربه‌های یادگاران دفاع مقدس برای حفظ آرمان‌های اسلامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: بایستی تجربه‌های یادگاران دفاع مقدس برای حفظ آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ادامه راه ایثار و شهادت مدنظر قرار گیرد.

رضازاده// تجربه‌های یادگاران دفاع مقدس برای حفظ آرمان‌های اسلامی استفاده شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، پنجم تیرماه در دیدار با جانباز اسماعیل نوایی در اردبیل، اظهار کرد: جانبازان در هر مسند و قدرتی منشأ خیر و برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی و مایه افتخارند، چرا که آسایش و آرامش کنونی کشور مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های جانبازان والامقام است.

وی افزود: هر چه داریم مدیون و قدردان شهدا و جانبازان هستیم که با گذشت از جان و مال خود در کشورمان عزت‌آفرینی کرده و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ادامه داد: در حال حاضر ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری استان در دستور کار قرار گرفته و تلاش و جدیت ما رضایتمندی و رفع بخشی از مشکلات جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است.

شاهی تصریح کرد: نباید از هیچ تلاشی در راستای دیدار با خانواده‌های شهدای والامقام و جانبازان دریغ نشود و هر گونه کوتاهی در این زمینه غیرقابل قبول است.

وی بیان کرد: باید تجربه‌های یادگاران دفاع مقدس برای حفظ آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ادامه راه ایثار و شهادت مد نظر واقع شود.

انتهای پیام
captcha